فرانسه می‌تواند ترمز رونالدو را در رسیدن به آقای گل جهان بکشد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا امشب ۹ مسابقه در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود که ۴ دیدار در سطح A خواهد بود. پرتغال، فرانسه، اسپانیا و آلمان از تیم‌های پر طرفداری هستند که امشب به میدان خواهند رفت.

پرتغال - فرانسه (شنبه ساعت ۲۳:۱۵)

از گروه سوم از سطح A لیگ ملت‌های اروپا تیم ملی فوتبال پرتغال میزبان فرانسه خواهد بود. این بازی در ورزشگاه دالوژ لیسبون برگزار می‌شود و قضاوت آن برعهده توبیاس استیلر خواهد بود.

این مسابقه جدال ۲ تیم برای صدرنشینی هم محسوب می‌شود. هر ۲ تیم ۱۰ امتیازی هستند و پرتغال تنها به دلیل تفاضل گل بهتر، صدرنشین این گروه است. بازی رفت پرتغال و فرانسه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، اما شاید مهمترین جدال چند سال اخیر ۲ تیم، به فینال جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۶ برگردد که پرتغال موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد و قهرمان اروپا شود.

ویسام بن یدر مهاجم تیم ملی فرانسه که در باشگاه موناکو بازی می‌کند به ویروس کرونا مبتلا شده و در این دیدار غایب است. کیلیان امباپه هم که در بازی اخیر پاری سن ژرمن غایب بود هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده و به نظر نمی‌رسد در این مسابقه از ابتدا به میدان برود.

برعکس فرانسه، پرتغال تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و رونالدو که در بازی اخیر یوونتوس دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود برای این مسابقه مشکلی نخواهد داشت. رونالدو به دنبال این است تا با گلزنی مقابل فرانسه به رکورد علی دایی نزدیک شود. او تنها ۷ گل تا رسیدن به عنوان آقای گلی جهان در بازی‌های ملی فاصله دارد.

فرانسه در آخرین بازی خود که دیداری دوستانه بود با نتیجه ۲ بر صفر مقابل فنلاند شکست خورد، اما آخرین بازی خود را در لیگ ملت‌های اروپا با پیروزی پشت سر گذاشت. خروس‌ها با درخشش امباپه و گریزمان موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک مقابل کرواسی به برتری برسند.

ترکیب احتمالی پرتغال: روی پاتریسیو، خوزه فونته، روبن دیاز، گوریرو، ژوآئو کانسلو، دنیلو پریرا، ویلیام کارلوالیو، برونو فرماندز، ژوآئو فلیکس، برناردو سیلوا و کریستیانو رونالدو

ترکیب احتمالی فرانسه: هوگو لوریس، کلمنت لنگله، رافائل واران، دوبوآ، لوکاس دینیه، انگولو کانته، پل پوگبا، آدریان رابیو، آنتوآن گریزمان، اولیویه ژیرو و آنتونی مارسیال

در دیگر مسابقه این گروه، تیم ملی کرواسی در استادیوم فرندز آرنا میهمان سوئد خواهد بود. کرواسی با ۳ امتیاز در مکان سوم قرار دارد و سوئد بدون امتیاز، قعرنشین است. لوورن در این بازی به دلیل محرومیت غایب است و کراماریچ ستاره تیم ملی کرواسی هم به دلیل مصدومیت به این مسابقه نمی‌رسد.

آلمان - اوکراین (ساعت ۲۳:۱۵)

در گروه چهارم از سطح A لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی فوتبال آلمان میزبان اوکراین خواهد بود. این گروه وضعیت پیچیده‌ای دارد و تمام تیم‌ها از شانس صعود برخوردار هستند. هر ۲ تیم آلمان و اوکراین ۶ امتیاز دارند و شاگردان یوآخیم لوو تنها به دلیل تفاضل گل بهتر جایگاه دوم را به خود اختصاص داده اند.

آلمان در بازی رفت موفق شد با گلزنی گینتر و گورتسکا برابر اوکراین به پیروزی برسد. جاشوآ کیمیچ پس از اینکه در بازی‌های باشگاهی مصدومیت سنگینی را تجربه کرد در این دیدار غایب است و مهمترین بازیکن مصدوم آلمان محسوب می‌شود.

یوآخیم لوو در بازی دوستانه مقابل جمهوری چک از ریدل باکو و فیلیپ مکس در قلب دفاع استفاده کرد و هر ۲ نیز عملکرد چشمگیری داشتند. یوناس هافمن هافبک باشگاه مونشن گلادباخ در بازی مقابل جمهوری چک مصدوم شد و در این مسابقه غایب خواهد بود.

آلمان از سال ۱۹۹۷ هرگز برابر اوکراین شکست نخورده و در ۴ مسابقه از ۷ بازی اخیر به پیروزی رسیده است. یارمولنکو ستاره تیم ملی اوکراین زمانی بازیکن دورتموند بوده و با بازی در آلمان بیگانه نیست. ضمن اینکه این بازی در ورزشگاه ردبول آرنا (لایپزیگ آلمان) برگزار می‌شود و قضاوت آن برعهده اویدیو هاتگان خواهد بود.تست کرونای ۵ بازیکن تیم ملی اوکراین مثبت شده و احتمال دارد این بازی لغو شود.

ترکیب احتمالی آلمان: مانوئل نویر، ماتیاس گینتر، نیکولاس زوله، آنتونیو رودیگر، هنریکس، ایلکای گوندوگان، تونی کروس، مکس، سرژ گنابری، لروی سانه و تیمو ورنر

ترکیب احتمالی اوکراین: پیاتوف، کونوپلیا، کریستوف، ماتوینکو، سابول، مالینوفسکی، استباننکو، زینچنکو، یارمولنکو، مورائس و یارمچوک

در دیگر مسابقه این گروه تیم ملی اسپانیا از ساعت ۲۳:۱۵ میهمان سوئیس خواهد بود. اسپانیا با ۷ امتیاز صدرنشین این گروه است و سوئیس با ۲ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

اسپانیا در بازی رفت با تک گل اویارسابال موفق شد برابر سوئیس به پیروزی برسد. شکست سوئیس در این مسابقه به معنای حذف زودهنگام یاران ژردان شکیری خواهد بود. فابیان شار ستاره تیم ملی سوئیس در این بازی محروم است. آلبا و فاتی نیز مشهورترین غایبان تیم ملی اسپانیا هستند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/21764
اخبار مرتبط

نظرات شما