معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران:

97درصد کلاس ها از هفته اول شیوع کرونا مجازی برگزار شد/کمک 150میلیونی دانشگاه در ایام کرونا به دانشگاه علوم پزشکی

معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دانشگاه در ایام کرونایی 150میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی کمک کرد، گفت:۹۷ درصد کلاس های این دانشگاه با شیوع کرونا از همان هفته اول از طریق فضای مجازی و برخط برگزار شد.

 سیدرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به اینکه پردیس فارابی یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های قم است، اظهار داشت: تاکنون ظرفیت ها و جایگاه های علمی این دانشگاه در سطح استان به خوبی معرفی نشده است.
فعالیت چهار دانشکده در پردیس فارابی
وی ادامه داد:پردیس فارابی دارای چهار دانشکده مدیریت، حقوق، الهیات و مهندسی است که هر یک از این دانشکده ها به دلیل ظرفیت های عظیم علمی از جمله افتخارهای کشور محسوب می‌شوند.
معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران با بیان اینکه این دانشگاه در برخی رشته ها به ویژه مدیریت حرف اول را در کشور می زند،‌ اظهار داشت: پراستنادترین استادان کشور در رشته مدیریت در این دانشگاه مشغول فعالیت علمی هستند و این موضوع موجب جذب نخبه های علمی کشور به این دانشگاه شده است.
دانشکده حقوق قدیمی ترین دانشکده پردیس فارابی
وی اضافه کرد: دانشکده حقوق دانشگاه پردیس فارابی به عنوان قدیمی ترین دانشکده این دانشگاه از جمله مراکز علمی است که مبدا بسیاری از گرایش ها و مباحث علمی حقوق در سطح کشور بوده است.
منتظری با اشاره به اینکه دانشکده مهندسی ما دانشکده نوپایی است که در تلاش است با تربیت دانشجویان نخبه از مشکلات کشور بکاهد، ابراز داشت: پردیس فارابی دانشگاه تهران با ظرفیت علمی و پشتوانه دانشگاه تهران این ظرفیت را دارد تا مشکلات استان را مرتفع کند و این دانشگاه در این راستا آماده همکاری با تمام نهادهای دولتی و صنعتی قم است.
کمک 150میلیونی دانشگاه در ایام کرونا به دانشگاه علوم پزشکی
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های بنیاد حامیان این دانشگاه گفت: بنیاد حامیان دانشگاه به همراه خیرین استان، با شیوع کرونا بیش از ۱۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و  بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی قم ارائه داده است.
معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران ابراز داشت: بنیاد حامیان دانشگاه تهران به عنوان بزرگترین موسسه خیریه سطح ایران تلاش کرده است تا مشکلات دانشجویان را در کشور دنبال و برطرف کند که در این راستا بنیاد حامیان پردیس فارابی نیز اقدام های گسترده ای در قم انجام داده است.
ایجاد وحدت علمی بین حوزه و دانشگاه
وی ایجاد وحدت عملی میان حوزه و دانشگاه را از جمله دیگر اهداف و برنامه های این دانشگاه در قم دانست و تصریح کرد: همایش های مختلفی سالانه در حوزه مدیریت، کارآفرینی و بازاریابی و حوزه اقتصاد در سطح پردیس فارابی دانشگاه تهران به منظور ارائه راه کارهای علمی در این زمینه ها برگزار می شود.
منتظری با بیان اینکه سالانه ۶ تا هفت همایش بزرگ ملی و بین المللی در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می شود گفت: «چالش کرونا و زندگی مومنانه» عنوان همایشی است که به صورت هفتگی و در طی هشت ماه با حضور سخنرانان ملی و بین المللی در این پردیس برگزار شد.
97درصد کلاس ها از هفته اول شیوع کرونا مجازی برگزار شد
وی گفت: ۹۷ درصد کلاس های این دانشگاه با شیوع کرونا از همان هفته اول از طریق فضای مجازی و برخط برگزار شد که این مهم به واسطه وجود مرکز آموزش های الکترونیکی قوی در این دانشگاه بوده است. 


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/21866
اخبار مرتبط

نظرات شما