رئیس موسسه خاتم در گفتگو با قم فردا:

نهادینه‌سازی فرهنگ خانواده و خانواده محوری یکی از اهداف موسسه خاتم است / فعالیت‌های خاتم در استان‌ها گسترش می‌یابد

رئیس موسسه خاتم گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ خانواده و خانواده محوری یکی از اهداف موسسه خاتم است.

سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به دیدار اخیر خود با زهرا عابدینی معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور اظهار داشت: در این دیدار گزارشی از اقدامات یک‌ساله موسسه به ایشان داده شد که مورد استقبال قرار گرفت.
وی ادامه داد: خانم عابدینی در این جلسه موسسه خاتم را به‌عنوان یک موسسه مردم‌نهاد که توانسته اقدامات خوبی را درزمینهٔ مختلف انجام دهد یادکرد و این موسسه را الگویی موفق برای سایر تشکل‌های فعال دانست.

چاوشیان افزود: همکاری مشترک با موسسه خاتم موضوع مهم دیگری بود که در این جلسه مطرح شد به‌طوری‌که بر ضرورت گسترش فعالیت‌های موسسه در سایر استان‌ها نیز بحث و تبادل‌نظر شد.
وی ادامه داد: شبکه‌سازی در حوزه خانواده مهم‌ترین موضوعی بود که در این جلسه مطرح شد که درواقع هدف از این شبکه‌سازی این بود که تمام اقداماتی که در کشور توسط تشکل‌ها درزمینهٔ خانواده صورت می‌گیرد رصد، پایش و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
رئیس موسسه خاتم تأکید کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ خانواده و خانواده محوری یکی از اهداف موسسه خاتم است که در این جلسه نیز مورد تأکید قرار گرفت.
وی ادامه داد: تألیف 4 کتاب در خصوص مسائل مختلف زنان و خانواده از سوی موسسه خاتم نیز مورد تحسین معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور قرار گرفت.
گفتنی است در این جلسه خانم عابدینی با اخذ مجوز ملی موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم موافقت کرد.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/22015
اخبار مرتبط

نظرات شما