پیشنهاد ازدواج وسط مسابقه کریکت استرالیا و هند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یک مرد هندوستانی با درخواست ازدواج از دختر استرالیایی در هنگام برگزاری مسابقه کریکت توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این اتفاق جالب حین مسابقه کریکت تیم استرالیا با هند در زمین کریکت سیدنی رخ داد. این مرد جوان که هویتش اعلام نشده در مقابل جمعیت زیادی از تماشاگران استرالیایی به دختر مورد علاقه اش پیشنهاد ازدواج داد.

این صحنه از دید دوربین‌های تلویزیونی مخفی نماند و حتی گزارشگر و مفسر مسابقه نیز در مورد آن صحبت کردند. در این ویدئو صدای گزارشگر شنیده می‌شود که می‌گوید: «لطفا بگو آره.» سپس مفسر مسابقه با دیدن صحنه بله گفتن دختر جوان می‌گوید: «عالی بود.» در صحنه‌ای که به صورت مستقیم از تلویزیون استرالیا در حال پخش بود این مرد جوان ابتدا در مقابل دختر مورد علاقه اش زانو زد و سپس حلقه ازدواج را در مقابل او قرار داد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که دختر استرالیایی با دیدن این صحنه کاملا غافلگیر شده است پیشنهاد ازدواج پسر مورد علاقه اش را قبول می‌کند.

انتشار این ویدئو در توئیتر مورد استقبال کاربران قرار گرفت و بسیاری از کاربران برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی کردند. یکی از کاربران نوشت: «چه صحنه رمانتیکی! برای آن‌ها آرزوی خوشبختی دارم.» کاربر دیگری نوشت: «مطمئنا دختر استرالیایی در این مکان و زمان انتظار پیشنهاد ازدواج از پسر هندوستانی نداشت. شک ندارم کاملا غافلگیر شد. آرزوی زندگی خوب همراه با آرامش برای آن‌ها دارم.»




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22217
اخبار مرتبط

نظرات شما