رعد قم قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر بدمینتون شد

تیم رعد پدافند هوایی قم با تداوم روند پیروزی‌های خود در لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی نیم‌فصل را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم مردان رعد پدافند هوایی قم در آخرین مسابقه خود از دور رفت فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ذوب روی صبای زنجان رفت و همچون چهار رقیب دیگر خود در این رقابت‌ها، حریف زنجانی را با اقتدار از پیش‌رو برداشت و قهرمان نیم‌فصل شد.

این در حالی است که لیگ برتر بدمینتون به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا بیش از دو ماه تعطیل بود و بعد از برگزاری چهار هفته مسابقات نیم‌فصل نخست، سرانجام رقابت‌های هفته پایانی دور رفت برگزار شد و تیم رعد پدافند هوایی قم بدون شکست در جایگاه نخست جدول موقعیت خود را تحکیم بخشید.

مسابقات هفته پنجم در شهرهای زنجان، اردکان و شهر بابک به انجام رسید و با پیروزی تیم‌های شهرداری شهر بابک، رعد پدافند هوایی قم و صنایع اردکان همراه بود، در شرایطی که شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد قم میهمان نماینده زنجان بودند و با نتیجه قاطع چهار بر یک حریف خود را شکست دادند.

در سایر مسابقات این هفته تیم شهرداری شهر بابک با نتیجه سه بر دو از سد دانشگاه یزد گذشت و تیم صنایع اردکان نیز در خانه خود با حساب چهار بر یک فولاد مبارکه سپاهان را برد تا عنوان قهرمانی نیم‌فصل به نماینده قم اختصاص یافته و تیم‌ها بلافاصله آماده انجام بازی‌های دور برگشت شوند.

در حالی که مسابقات این فصل لیگ برتر بدمینتون با عنوان جام خلیج فارس و به شکل رفت و برگشت در10 هفته برگزار می‌شود، شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم باید نخستین بازی خود از نیم‌فصل دوم را در میهمانی تیم بدمینتون دانشگاه یزد برگزار کنند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22787
اخبار مرتبط

نظرات شما