جذب سرمایه‌گذار برای تکمیل 4 پروژه ورزشی در قم

اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آمادگی برای پذیرش سرمایه‌گذار به منظور تکمیل چهار پروژه ورزشی با بهره‌گیری از ظرفیت ماده 27 قانون الحاق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در شرایطی که تداوم تحریم‌ها کشورمان را از نظر اقتصادی در شرایط بحرانی قرار داده، دولت و مجلس شورای اسلامی به منظور توسعه عمرانی ایران اسلامی با رفع برخی موانع قانونی و ایجاد فرصت‌های جدید از سرمایه‌گذاران  بخش خصوصی برای مشارکت دعوت به عمل آورده است.

ماده 27 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)  یکی از ظرفیت‌های قانونی برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی است که در آن به دولت اجازه واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید و نیمه‌ تمام و تکمیل شـده و آماده بهره‌برداری در قالـب قرارداد و شرایط مورد تصویب شورای اقتصاد داده شده است.

بر این اساس اداره کل ورزش و جوانان استان قم نسبت به انتشار فراخوان عمومی به منظور شناسایی و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای چهار پروژه ورزشی خود اقدام کرد تا در راستای اجرای ماده 27 قانون الحاق تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مطابق با دستورالعمل مربوطه و بهره‌وری از تسهیلات موضوع تبصره 19 قانون بودجه سال 1399، پروژه‌های عمرانی این اداره کل با مشارکت بخش خصوصی تکمیل و احداث شوند.

 

واگذاری 3 طرح ورزشی در قم و بخش سلفچگان

چهار پروژه مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای مشارکت با بخش خصوصی شامل «احداث سالن طبقاتی ورزشی و تجاری در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شهرک پردیسان با برآورد اولیه 120 میلیارد ریال»، «بازسازی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی با برآورد 40 میلیارد ریال»، «تعمیر و تبدیل خوابگاه ورزشکاران مجموعه شهید حیدریان با برآورد 10 میلیارد ریال» و «احداث زمین چمن مصنوعی بخش سلفچگان با برآورد اولیه 14 میلیارد ریال» است.

در فراخوان این اداره کل از تمامی متقاضیان دعوت شده در صورت علاقمندی و تمایل به سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها نسبت به ارائه طرح و پیشنهاد خود به دبیرخانه سرمایه‌گذاری این اداره کل واقع در خیابان بلوار امین محمد امین (ص)، جنب سالن شهید رضائیان اقدام کنند.

همچنین هر یک از متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مکان پروژه‌ها از وضعیت کنونی آنها مطلع شده و به منظور رفع هرگونه ابهام و دریافت اطلاعات کامل‌تر در وقت اداری با گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با شماره تماس 32937093 – 025 ارتباط گرفته و یا در صورت نیاز به این اداره کل مراجعه کنند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22788
اخبار مرتبط

نظرات شما