رئال مادرید - سلتاویگو/ آخرین تلاش‌های کهکشانی‌ها برای قهرمانی نیم فصل لالیگا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در چارچوب بازی‌های هفته هفدهم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان سلتاویگو است.

کهکشانی‌ها که در ۵ بازی گذشته خود، ۴ بار به پیروزی رسیده اند، هفته گذشته مقابل الچه با تساوی یک - یک متوقف شدند و امیدوارند امشب روند پیروزی‌های خود را از سر بگیرند تا فاصله خود با صدر جدول کاهش دهند.

در حال حاضر بازیکنان رئال مادرید با ۳۳ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده همشهری صدرنشین خود هستند، اما نکته ناامید کننده برای شاگردان زین الدین زیدان این است که آن‌ها تا به اینجای کار ۲ بازی بیشتر نسبت به اتلتیکو مادرید انجام داده اند و برای صدرنشینی در نیم فصل اول لالیگا باید منتظر لغزش قرمز و سفید پوشان باشند.

رودریگو، مهاجم برزیلی رئال مادرید تنها غایب این تیم برای بازی امشب است و زین الدین زیدان برخلاف هفته‌های گذشته، مقابل سلتاویگو دست باز تری برای انتخاب ترکیب تیمش دارد.

در ۱۰ تقابل قبلی ۲ تیم ۳ تساوی و ۶ پیروزی سهم رئال مادرید بوده و سلتاویگو تنها یک بار موفق شده رقیب قدرتمند خود را شکست دهد که آن بازی به ۴ سال قبل بر می گردد.

در طرف مقابل سلتاویگو هم تا به اینجای کار نتایج متوسطی گرفته و با کسب ۶ پیروزی، ۵ تساوی، ۵ شکست و ۲۳ امتیاز از ۱۶ بازی در رده هشتم جدول ایستاده است.

 

مدیران باشگاه سلتاویگو در هفته نهم مسابقات و پس از آنکه اسکار گارسیا تنها ۷ امتیاز با این تیم کسب کرد، او را برکنار کردند و هدایت سلتاویگو را به ادواردو کودتِ آرژانتینی سپردند. او ظرف ۸ هفته موفق شد ۵ پیروزی برای این تیم کسب کند.

مهم‌ترین آزمون کودت امشب در سانتیاگو برنابئو است و باید دید سرمربی آرژانتینی چه تدبیری برای بازی مقابل تیم پرستاره زیدان که برای تصاحب صدر جدول تشنه پیروزی است، اتخاذ خواهد کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23139
اخبار مرتبط

نظرات شما