دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت مهدی(عج) با آیت الله علوی گرگانی و مقتدایی

فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت مهدی(عج) با حضرت آیت الله علوی گرگانی و آیت الله مقتدایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار مهرشاد سهیلی، فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت مهدی(عج) سپاه محمد رسول الله تهران،ضمن دعا برای سلامت و موفقیت جوانان انقلابی و جهادگر با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید پشتیبان جهادگر  هستند، گفت: جوانان نور چشمان کشور هستند و فعالیت گروه های جهادی صد در صد مقبول الله تعالی است؛ ایشان نباید در اهداف متعالی خویش سست شوند.
حرکت در مسیر حق نیازمند استقامت و پشت کار قوی است
حضرت آیت الله علوی گرگانی، ضمن تقدیر از فعالیت گروه‌های جهادی کشور، با بیان این که جوانان افتخار آفرینان کشور هستند، تصریح کرد: گله هایی که نسبت به کم توجهی به ساحت مقدس جوانان عزیز کشور می‌شود، توقع و انتظاری درست است؛ مسئله عدم همکاری یا خدای ناخواسته کارشکنی در امور کارها مقوله جدیدی نیست و از اول اسلام چنین رویکردی بوده است و گذر از آن نیازمند سعه صدر و استقامت در مسیر است.
این مرجع تقلید با تأکید بر این که حرکت در مسیر حق نیازمند استقامت و پشت کار قوی است، اظهار داشت: هیچ گاه نباید کارشکنی ها و سنگ اندازی ها، شما را از حرکت در مسیر پرتلاطم خدمت به ملت باز دارد.
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که بر اساس آموزه‌های الهی، هیچ گاه نباید در مسیر حق سست شویم، خاطرنشان کرد: بدانید که برتری از آن مومنان است، لذا باید قدم های خود را مستحکم برداریم. خداوند متعال وعده همکار ی با اهل تقوا، احسان و نیکی  را داده‌اند، امیدواریم شما جوانان بتوانید در اقدام خویش کوشاتر و فعال‌تر از پیش مسیر متعالی را طی نمایید.

این خدمات و تلاش‌های جدی خادمان ملت، نزد خداوند متعال محفوظ است
همچنین آیت الله مقتدایی نیز در دیدار با فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) ضمن تأکید بر  لزوم پیگیری و انعکاس دغدغه‌های گروه‌های جهادی، گفت: ترغیب، تشویق و حمایت مسئولین از گروه‌های جهادی و فعال سازی و بهره بردای بیش از پیش از ظرفیت این عزیزان، مطالبه‌ای به حق است.
وی در ادامه ضمن تقدیر از مجاهدت جوانان ایثارگر، تلاش و فعالیت‌ جهادی جوانان انقلابی و خدمات سازندگی ایشان را مایه مباهات دانست و ابراز داشت: رفع بی توجهی به فعالیت گروه‌های جهادی، نیازمند مطالبه گری، شنیدن و برطرف‌سازی گلایه‌های بر حق و روشن خادمان ملت شریف ایران است.
عضو جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه، علما و روحانیون را پشتیبان خادمان ملت و مطالبه‌گر دغدغه مومنانی که برای خدا زحمت می‌کشند، توصیف نمود و اظهار داشت: اگر انسان بتواند مشکلی از مشکلات مخلوقات خدا، انسان‌ها و مومنین را برطرف نماید، عبادتی والا را انجام داده است؛ قطعا اجر این خدمات و تلاش‌های جدی خادمان ملت، نزد خداوند متعال محفوظ است.

کار فرهنگی و جهادی نیازمند سعه صدر و برخوداری از ایمان قوی است
از طرفی مهرشاد سهیلی فرمانده جوان قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله (ص) در ابتدای این  دیدارها، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) گزارشی از فعالیت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران ارائه نمود و ابراز داشت: بحث اطعام نیازمندان، آزادی زندانیان و کمک به ایتام مهمترین رسالت قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) است؛ این قرارگاه فعالیت خود را در قالب 50 گروه جهادی و با مشارکت 1500 بسیجی در 31 استان کشور آغاز نموده است.
فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) ضمن تأکید بر لزوم توجه ویژه به نسل جوان حزب اللهی گزارشی از مشارکت‌های مردمی در همیاری عمومی ارائه نمود و اذعان داشت:در عرصه کمک به هم وطنان، گروه های مختلفی مشارکت نمودند؛ به گونه‌ای که حتی برخی از افرادی که زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، نیز در حد توان خود کمک می‌کنند.
سهیلی در ادامه ضمن تشریح صحنه های ایثار ملت ایران در دوران دفاع مقدس بر اهمیت جایگاه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تأکید نمود و یادآور شد: تلاش بی‌شاعبه و شبانه‌روزی گروه‌های جهادی، کفاف پاسخ به نیازهای نیازمندان و اقشار مستضعف جامعه را نمی‌کند؛ لذا نیاز است تا مسئولان کشور مشارکت جهادی در برطرف‌سازی نیازهای اولیه اقشار مستضعف داشته باشند.
وی ظرفیت گروه‌های جهادی در حل ریشه‌ای مشکلات و دغدغه‌ها  را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: کار فرهنگی و جهادی نیازمند سعه صدر و برخوداری از ایمان قوی است؛ سایه مستدام علما و مراجع و حمایت ایشان از گروه‌های جهادی قوت قلب فعلان این عرصه است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23586
اخبار مرتبط

نظرات شما