شکست فردوس قم در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال فردوس قم در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور بازی را مقابل میزبان خود واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم فوتسال فردوس قم که در پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال کشور با ۸ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده بود، عصر یکشنبه در قزوین میهمان کراپ الوند بود.

کراپ در همان دقیقه ابتدایی بازی موفق شد با گل محسن فرهمند پیش بیفتد اما فردوسی ها خیلی زود با گل شهاب بشری بازی را به تساوی کشیدند.

در ادامه فرهمند برای بار دوم دروازه فردوس را باز کرد که این بار هم کراپی ها نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و روح‌الله ایثاری با یک ضربه سر دروازه کراپ را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

تیم فوتسال کراپ که مهدی جاوید و مهران عالیقدر را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت با استفاده از تجربه افشین کاظمی و شوت زیبای او موفق شدبرای بار سوم دروازه فردوس را باز کند.

فردوس که برای جبران نتیجه بی مهابا به دروازه کراپ حمله می‌کرد روی یک ضد حمله توسط علی عابدین دروازه خود را باز شده دید تا بازی ۴بر۲ شود.

فردوسی ها برای ادامه بازی از سیستم پاور پلی استفاده کردند که عملکرد موفقی در ابتدای اجرای این سیستم نداشتند و تیم کراپ با توپ گیری و گلزنی امین نصرالله زاده اختلاف گل ها را به عدد ۳ رساند.

نماینده استان قم در ادامه نیز سیستم پاور پلی را اجرا کرد و با گل وحید ندری اختلاف را به دو گل کاهش داد اما لحظاتی پس از گل سوم فردوس قم ناصر اطمینان به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا بازی از روند عادی خود دور شود.

در نهایت کراپ الوند با نتیجه ۵ بر ۳ تیم فردوس را شکست داد تا فردوس با قبول این شکست به رده پنجم جدول سقوط کند.

فردوس قم در هفته نهم این رقابت‌ها روز جمعه ۱۷ بهمن میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23697
اخبار مرتبط

نظرات شما