مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم

همایش اسطوره های ماندگار در قم برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همایش اسطوره های ماندگار، تکریم از مادران و همسران شهدا و بانوان شهید و جانباز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام حسن هنرمند، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به همایش اسطوره های ماندگار در قم، اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، همایش بزرگداشت و تکریم از مادران و همسران شهدا با حضور مادرانی که دو و سه فرزند شهید را تقدیم کرده اند و تعدادی از همسران شهدا برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم تکریم از بانوان شهید و جانباز با حضور خانواده بانوان شهید و بانوان جانباز استان قم برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم با اشاره به اینکه این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، گفت: همایش تکریم از مادران و همسران شهدا و تکریم بانوان شهید و جانباز روز سه شنبه هفتم بهمن ماه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حفظ سلامت جامعه هدف و  محدودیت نسبت به حضور همه بانوان ایثارگر، این مراسم به صورت همزمان از شبکه های مجازی و سایت ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام هنرمند افزود: از دیگر برنامه های این ایام دیدار و تکریم از مادران و همسران معظم شهداست که با حضور مدیرکل، معاونان و مدیران بنیاد به صورت حضوری در منازل این عزیزان و به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی انجام می شود.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23705
اخبار مرتبط

نظرات شما