اژدهای آبی، موجودی بیگانه نما در سواحل استرالیا!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مواجه شدن استرالیایی‌ها با موجودات ترسناک و سمی غیرمعمول نیست. اما به تازگی یک دانشجوی زیست شناسی دریایی موفق به تهیه تصاویر از موجودی شده است که موجوداتی شبیه به موجودات بیگانه را در ذهن بینندگان تداعی می‌کند.

ابن موجود بیگانه نما که دارای شکل و شمایلی عجیب است در سواحل شرقی استرالیا دیده شده. این بیگانه نما مرموز اقیانوس در واقع اژد‌های آبی( Blue Dragon) نام دارد، که بر خلاف جثه کوچکش یکی از کشنده‌ترین حیوانات دریایی است. اژد‌های آبی برای نشان دادن رنگ روشن خود عادت دارد که به شکل وارونه و نزدیک به سطح اقیانوس شنا کند؛ نیش آن زهرآگین و بسیار دردناک است و در صورتی که در حالت تدافعی قرار بگیرد ممکن است حمله کند.

 

بطور معمول می‌توان این موجودات را در آب‌های دوردست اقیانوس شناور یافت، اما به دلیل وزش باد گروهی از این موجودات آبی معمولا در سواحل شمال سیدنی یافت می‌شوند.

به گزارش دیلی میل «لارنس اسچیل»، دانشجوی رشته زیست شناسی در تمام تابستان این موجودات آبی را ردیابی کرده است. او پس از کشف آن‌ها در نزدیکی سیدنی تصاویری از آن‌ها را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

 


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24274
اخبار مرتبط

نظرات شما