معاون جامعه مدرسین: دشمن تلاش می‌کند دولت جوان انقلابی روی کار نیاید

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت که دشمنان در تلاش هستند تا دولتی جوان و انقلابی روی کار نیاید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت الاسلام و المسلمین "محمدرضا آشتیانی" در دیدار با اعضای شورای ستاد مردمی مساجد قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت روی کار آمدن دولتی جوان و انقلابی اظهار داشت: به همین علت دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا این اتفاق نیفتد.

وی گفت: دشمنان از اینکه یک نیروی انقلابی رئیس جمهور شود به وحشت افتادند چرا که در صورت تحقق این امر دیگر نمی توانند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

آشتیانی همچنین با تاکید بر اهمیت هماهنگ سازی و ساماندهی برنامه های مساجد اظهار داشت: ظرفیت مساجد ظرفیت بسیار بالایی است و در صورت توجه به این ظرفیت و ساماندهی آن می توانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

معاون جامعه مدرسین با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم سپردن کارهای مهم به مردم افزود: با توجه به این که متدین ترین مردم کسانی هستند که در مساجد حضور می یابند، در صورتی که بتوانیم آنها را پای کار آورده و امور مهم را به آنها بسپاریم، می توانیم به موفقیت ها و پیروزی های بزرگی برسیم .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم با تاکید بر لزوم تلاش جهت اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب گفت: علیرغم کارهای بسیار زیادی که در طول ۴۲ سال گذشته انجام گرفته است اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید با بازبینی برخی سیاستها و نظم بخشیدن و ساماندهی امور، جهت ایجاد اتحاد در تصمیم گیری ها برنامه ریزی کنیم. وی افزود : در دنیای امروز انجام کارهای پراکنده و بدون برنامه ریزی و ساماندهی کلان جوابگو نخواهد بود.

 آشتیانی در ادامه بر لزوم ایجاد ارتباط بین خانه، مدرسه و دانشگاه با مسجد تاکید کرد و افزود: باید خانه ها را با مساجد و مساجد را با مدارس و دانشگاه ها پیوند دهیم، در قم بیش از ۲۶۵ هزار محصل و تقریبا ۷۰ هزار دانشجو داریم که بهترین نیروها در بهترین سنین هستند از این رو اگر در همان دوران دبستان روی آنها کار شود این مبنایی برای دوران متوسطه اول و دوم و بعد دانشگاه خواهد شد و در این صورت شاهد خواهیم بود که نیروهای خوب و متدینی تربیت شده که برای آینده کشور بسیار مفید و با ارزش می باشند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24307
اخبار مرتبط

نظرات شما