پیاده راه انقلاب به‌زودی افتتاح می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به تکمیل عملیات عمرانی پیاده راه انقلاب، از تکمیل کامل پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباس حلوایی زاده با اشاره به فازبندی افتتاح پروژه‌های عمرانی در سال جاری، اظهار کرد: در طول سال جاری پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری رسید و تاکنون ۴ مرحله افتتاحیه در شهر قم انجام‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ابراز کرد: یکی از پروژه‌های مهم عمرانی، تقاطع سه سطحه ولی‌عصر(عج) بود که ماه گذشته عملیات آن ازجمله رمپ جهتی و محور مستقیم به همراه عملیات روسازی و عملیات تکمیلی به بهره‌برداری رسید.

حلوایی زاده با بیان اینکه این پروژه بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه عملیات عمرانی و جابه‌جایی تأسیسات منهای بخش کوچکی از تملکات در مسیر داشته است، افزود: یکی دیگر از پروژه‌ها، پیاده راه انقلاب بود که حدفاصل عمار یاسر تا سه راه ارم و به سمت ورودی حرم حضرت معصومه(س) اجرایی و تکمیل شد و مبلمان شهری و روشنایی نیز به سرانجام رسید که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله پروژه‌های مهم، رینگ میانی جمکران است که بخشی از آن در قالب ۲ کیلومتر مسیر شامل تملک، توافقات املاک، تثبیت بستر، روسازی، زیرسازی، روشنایی و برق شبکه تکمیل‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه این رینگ دوم و میانی منطقه جمکران است، عنوان کرد: کل مسیر نیز ۹۰ متری و رینگ عریضی به شمار می‌رود که در ایام نیمه شعبان ساماندهی خوبی در بحث ترافیکی به همراه دارد.

حلوایی زاده یادآور شد: در این پروژه حدفاصل خیابان امام حسن عسکری(ع) و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل و توافقات انجام شد و بخش بعدی نیز دارای دو مرحله است که قسمتی از آن از پشت روستای جمکران عبور  و به خیابان امام حسن عسکری(ع) اتصال پیدا می‌کند.

وی افزود: تملک و طراحی بخش‌هایی از خیابان ظهور در جمکران نیز در دستور کار قرار دارد ضمن اینکه بنا داریم رینگ میانی جمکران را نیز به انجام برسانیم.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24309
اخبار مرتبط

نظرات شما