استاندار قم در گفتگو با قم فردا:

محدودیت تردد شبانه در ایام نوروز تداوم خواهد داشت / نظارت‌های بهداشتی تشدید می‌شود

استاندار قم با بیان این‌که در هفته‌های پیش رو نظارت‌های بهداشتی تشدید می‌شود، گفت: محدودیت تردد شبانه در ایام نوروز تداوم خواهد داشت.

 بهرام سرمست در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید نوروز اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شده است و استان قم فعلاً در این وضعیت قرار ندارد.
وی ادامه داد: البته برای استان‌ها و شهرهایی که مقصد سفر بوده و مسافرپذیر بوده قرار است محدودیت‌هایی اعمال بشود.
سرمست تأکید کرد: اماکن دولتی و مدارس استان در ایام نوروز پذیرشی برای مهمان نخواهند داشت و علاوه بر محدودیت تردد شبانه در ایام نوروز تداوم خواهد داشت تا از دورهمی‌ها کاسته شود.
وی ابراز داشت: در ایام نوروز و همچنین در روزهای آینده که منتهی به سال جدید می‌شود نظارت‌ها بر اماکن مختلف تشدید خواهد شد تا از بروز و شیوع بیماری جلوگیری شود.
استاندار قم تأکید کرد: جلوگیری از گسترش ویروس و به‌خصوص ویروس انگلیسی یکی از اهداف اصلی ستاد مبارزه با کرونا در استان است و برای این مهم هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مربوطه شکل‌گرفته است.
وی به نقش مردم در ایام پیش رو و مراسم‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مردم باید در روزهای پیش رو بیش از گذشته به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند چراکه کوچک‌ترین غفلت ما را با موج چهارم کرونا روبرو خواهد کرد.
سرمست تصریح کرد: این ویروس نشان داده که شوخی‌بردار نیست و وضعیت امروز استان خوزستان نشان می‌دهد که باید با این ویروس به‌صورت جدی مقابله کرد و تک‌تک مردم در این مسیر باید همراه باشند.
وی خاطرنشان کرد: از شهروندان قمی نیز خواهشمندیم در این هفته‌های پیش رو بیش از گذشته به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بپردازند تا خدای‌نکرده با موج بعدی کرونا روبرو نشویم.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/24529
اخبار مرتبط

نظرات شما