درخشش دونده قمی بعد از 2 سال دوری از میادین

دبیر هیات دوومیدانی استان قم از درخشش دونده قمی بعد از دو سال دوری از میادین و کسب دو مقام از پیکارهای داخل سالن قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا اسحاقی  با اشاره به حضور هشت دوومیدانی‌کار قمی در مسابقات داخل سالن باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی تهران برگزار شد و نماینده‌های قم در قالب تیم‌های مختلف باشگاهی به میدان رفتند.

وی عنوان کرد: در بخش مردان نماینده‌های قم علی سلامتیان در رشته 60 متر مانع، سیدعلی حسینی در پرش با نیزه، امیر مقدمی در رشته‌های 400 متر و 4 در 400 متر امدادی، محمدرضا فریدی در 4 در 400 متر امدادی، علی قاسم‌بابایی در رشته 60 متر و مهدی رضایی در رشته‌های 60 متر و 4 در 400 متر امدادی بودند.

اسحاقی با بیان اینکه در بخش بانوان زهرا رضایی در رشته پنج‌گانه و زهرا صفایی در رشته 60 متر مانع به نمایندگی از قم به میدان رفتند، ابراز کرد: البته دو ورزشکار ملی‌پوش و رکورددار قم در کشور یعنی رضا ملک پور به دلیل حضور در اردوی آماده‌سازی در کشور ترکیه و محدثه ابراهیم‌پور به دلیل آسیب‌دیدگی در این مسابقات حضور نداشتند.

وی بیان کرد: در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور و در ماده پنج‌گانه بخش بانوان زهرا رضایی دونده قمی تیم معادن اردکان با کسب امتیاز 2517 به مقام سوم دست یافت و در ماده 60 متر مانع زهرا صفایی دیگر دونده قمی این تیم با ثبت رکورد 10 ثانیه و 37 صدم ثانیه به مقام هفتم رسید.

وی افزود: همچنین در بخش آقایان و در ماده 60 متر علی قاسم‌بابایی از تیم سایپا پس از گذراندن دو سال مصدومیت با ثبت رکورد 6 ثانیه و 83 صدم ثانیه به مقام سوم دست یافت، در همین ماده مهدی رضایی دونده قمی تیم سپاهان با ثبت رکورد هفت ثانیه و سه صدم ثانیه ششم شد.

دبیر هیات دوومیدانی استان قم خاطرنشان کرد: همچنین در ماده 400 متر این دوره از پیکارهای قهرمانی داخل سالن باشگاه‌های کشور، امیر مقدمی دونده قمی تیم سپاهان با رکورد 50 ثانیه و 75 صدم ثانیه به مقام هفتم بسنده کرد و حسن نیک‌نظر دونده قمی تیم شهر جهانی یزد با رکورد 51 ثانیه و چهار صد ثانیه هشتم شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24822
اخبار مرتبط

نظرات شما