عضو خبرگان رهبری:

ظهور حضرت مهدی (عج) انسان‌ها را محفوظ و دین‌دار می‌کند

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) گفت: ظهور حضرت مهدی (عج) انسان‌ها را محفوظ و دین‌دار می‌کند.

 آیت‌الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  با اشاره به میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: در روایت‌ها آمده است که دعا مقدرات حتمی را برمی‌گرداند و اگر مقدری برای قومی شده است این دعا است که آن را تغییر می‌دهد.

وی ادامه داد: امسال برای دومین بار در طول انقلاب ما نمی‌توانیم آن طوری که شایسته حضرت مهدی (عج) است مراسم برگزار کنیم اما این به این معنی نیست که دست از دعا و زیارت آن حضرت برداریم.

 توکل بابیان این‌که دعا کردن به نفع خود انسان‌ها است، ابراز داشت: اگر انسان دلش برای امام زمان (عج) نسوزد و فقط برای خودش بسوزد باید برای فرج مهدی دعا کند، چراکه ظهور حضرت همه انسان‌ها را محفوظ کرده و دین‌دار می‌کند.

وی با اشاره به دعوت مراجع عظام تقلید برای برگزاری دعا و راز و نیاز با معبود افزود: قطعاً برپایی مراسم‌های راز و نیاز در فضای مجازی مانند برگزاری پویش جهانی استغاثه به امام زمان (عج) می‌تواند زمینه‌ساز دفع بلیه و دردها از مؤمنان و جهانیان باشد.

عضو خبرگان رهبری توسل به اهل‌بیت (ع) را خواستار شد و گفت: متأسفانه امروز جلوه‌های کاذب دنیا انسان‌ها را زود فریب می‌دهد و تنها معرفت اهل‌بیت (ع) که می‌تواند زمینه‌ای غلبه بر این جلوه‌ها را در دل‌ها ایجاد کند




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24831
اخبار مرتبط

نظرات شما