بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت ۱۲ فروردین؛

۱۲ فروردین روز غلبه جنود «الله» بر جنود شیطان است

در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است؛ ۱۲ فروردین روز غلبه جنود «الله» بر جنود شیطان، روز از پای در آوردن دشمن و روز امامت امت و فتح و ظفر ملت مبارک باد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ۱۲ فروردین؛ روز جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح می باشد؛

سال ۱۴۰۰ که انتخابات های متعددی را در خود جای داده است، از اهمیت بالایی برخوردار است و نکات کلیدی را برای ملت شریف ایران ارمغان می دهد.

۱-حضور حداکثری پای صندوق های رای، علاوه بر ایجاد همبستگی اجتماعی، بیشتر از گذشته امید معاندان نظام اسلامی را محو و نابود می کند.

۲-نامگذاری سال جاری به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» حاکی از آن است که ملت شریف ایران از عرصه های ایجاد نظام و مشارکت های سیاسی، فرهنگی و نظامی به خوبی گذر کرده و با توجه و تمرکز بر داشته ها در عرصه اقتصادی و رفع موانع این مسیر، شرایط پیشرفت همراه با عدالت نظام اسلامی را می‌بایست فراهم آورد.

۳-مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به خوبی نشان داده‌اند که در زمان های حساس و لازم از انقلاب اسلامی حمایت می کنند. شکرانه این نعمت از سوی زمامداران امور کشور این است که شرایط زندگی مناسب و در شأن شهروندان جامعه اسلامی ایران را فراهم آورند و از هرگونه تبعیض و بی‌عدالتی دوری جویند.

۴-راهبرد دشمن در سال جاری و با توجه به شرایط جهانی و منطقه‌ای، ایجاد یأس و ناامیدی به ویژه از طریق فضای مجازی است.

۵-از تمامی کسانی که قصد شرکت در انتخابات و قبول مسئولیت های مختلف را دارند می‌خواهیم اولاً بر اساس تکلیف عمل نمایند. ثانیاً به زوایا و شرایط مسئولیت آگاهی یابند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24844
اخبار مرتبط

نظرات شما