جشن تولدی که تبدیل به عملیات نجات شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دلهره آور نجات جان نوزاد به همراه پدر و مادرش در یک حادثه آتش سوزی در فرانسه را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در منطقه‌ای در شهر «نانت» رخ داد این کودک پس از پرت شدن از طبقه سوم آپارتمان توسط تعدادی جوان در پایین آپارتمان در هوا گرفته شد و نجات یافت. پدر و مادر این نوزاد نیز با کمک این چند جوان از مرگ حتمی گریختند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده لحظه نجات جان این کودک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که دود غلیظی از پنجره آپارتمان به بیرون منتشر می‌شود این نوزاد پس از پرت شدن به پایین توسط این چند جوان نجات پیدا می‌کند. پدر و مادر این کودک نیز با کمک جوانان محلی از پنجره با پایین آمده و نجات یافتند. در لحظه وقوع این حادثه این جوانان در آپارتمان مجاور جشن تولدی را برگزار می‌کردند که با شنیدن فریاد‌های کمک پدر و مادر کودک و دیدن دود غلیظ به کمک آن‌ها شتافتند.

این کودک بلافاصله به یک بیمارستان محلی منتقل و حال او مساعد گزارش شده است. والدین کودک نیز پس از این حادثه به دلیل جراحت سطحی به بیمارستان منتقل شدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این زوج نیز یک شب در بیمارستان بستری بودند.

 

پس از نجات یافتن این سه عضو یک خانواده، «یوهانا رولاند»، شهردار نانت از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه درخواست کرد تا ناجیان این خانواده را شناسایی و از آن‌ها تقدیر به عمل آورد. رونالد در گفت‌گو با یکی از رسانه‌های محلی گفت: «کسانی که جان این خانواده را نجات دادید، جوانان شجاع و قهرمانی هستند که با ایجاد زنجیره انسانی و رساندن خود به طبقه سوم آپارتمان، این سه انسان را از شعله‌های مرگبار آتش بیرون کشیدند. آن‌ها باید شناسایی و مورد قدردانی قرار گیرند.»



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24865
اخبار مرتبط

نظرات شما