نائب رئیس مجمع‌عمومی جامعه مدرسین در گفتگو با قم فردا :

قدرت انقلاب اسلامی ایران به مردمی بودن و مشارکت‌های جمعی است

نائب رئیس مجمع‌عمومی جامعه مدرسین با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران خواست واقعی مردم است، گفت: قدرت انقلاب اسلامی ایران به مردمی بودن و مشارکت‌های جمعی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره همه‌پرسی تاریخی روز 12 دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طی این 42 سال همواره با خواست و اراده مردم اداره شده است به طوری که بیشترین انتخابات را در بین کشورهای منطقه و حتی جهان برگزار کرده‌ایم.
وی با بیان این‌که مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت خودشان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند، بیان داشت: مردم چه در سال 58 و چه امسال که انتخابات مهمی را پیش رو داریم همواره با حضور خود مردمی و ریشه‌دار بودن نظام را به رخ جهانیان کشیده‌اند.
بنیادی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر قم را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، علاوه بر ایجاد همبستگی اجتماعی، بیشتر از گذشته امید معاندان نظام اسلامی را محو و نابود می‌کند
وی تأکید کرد: لازم است کسانی که قصد شرکت در انتخابات و قبول مسئولیت‌های مختلف را دارند می‌خواهیم اولاً بر اساس تکلیف عمل نمایند. ثانیاً به زوایا و شرایط مسئولیت آگاهی یابند.
نائب رئیس مجمع‌عمومی جامعه مدرسین به توطئه‌های دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: راهبرد دشمن در سال جاری و با توجه به شرایط جهانی و منطقه‌ای، ایجاد یأس و ناامیدی به‌ویژه از طریق فضای مجازی است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24874
اخبار مرتبط

نظرات شما