فولاد ایران - العین امارات / اتحاد، کلید واژه شاگردان نکونام

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و العین امارات امشب در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم‌های فوتبال فولاد ایران و العین امارات امشب و از ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه در چارچوب دیداری حساس و تعیین کننده در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۱ و با قضاوت داور سریلانکایی "کریشانسا دیلان پریرا" به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نماینده کشورمان فولاد خوزستان که با کسب عنوان سومی در مسابقات لیگ برتر کشورمان در سال گذشته بعد از ۶ سال بار دیگر توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند امیدوار است که با پیروزی مقابل حریف اماراتی خود بتواند برای چهارمین بار به مرحله گروهی این مسابقات صعود کند و حتی به مراحل بالاتر این مسابقات نیز فکر کند.

شاگردان جواد نکونام در حال حاضر در مسابقات لیگ برتر کشورمان با ۲۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند و در مجموع عملکرد استانداردی را از خود نشان داده اند. فولادی‌ها در لیگ برتر آمار ۶ پیروزی، ۹ تساوی و ۳ شکست را ثبت کرده اند و در این مسابقات ۱۷ گل به ثمر رسانده اند و تنها ۹ گل دریافت کرده اند، که این آمار نشان دهنده این موضوع است که شاگردان نکونام به سختی شکست را می‌پذیرند و  دروازه خود را باز شده می‌بینند.

در طرف دیگر این مسابقه حساس، العینی حضور دارد که شاید قوی‌ترین تیم خود را در سال‌های اخیر در اختیار نداشته باشد، اما همچنان تیم با تجربه‌ای محسوب می‌شود.

العینی‌ها در مسابقات این فصل لیگ امارات با ۱۰ پیروزی، ۶ شکست، ۷ تساوی و با ۳۷ امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ این کشور قرار دارند و با توجه به امتیاز تیم‌های بالایی خود امیدی هم به حضور در لیگ قهرمانان سال آینده ندارند و می‌توان گفت دیدار مقابل نماینده کشورمان فولاد خوزستان بازی مرگ و زندگی برای این تیم پر سابقه در آسیا محسوب می شود.

تیم فوتبال العین امارات سابقه زیادی مقابل تیم‌های ایرانی دارد و حتی توانسته در سال‌های گذشته نتایج خوبی نیز مقابل تیم‌های کشورمان  کسب کند. العینی‌ها در مقابل تیم‌های ایرانی تنها مقابل سپاهان اصفهان یک بار و استقلال تهران ۴ بار شکست خورده اند و مقابل دیگر نماینده‌های کشورمان شکستی را تجربه نکرده اند.

به هر حال نماینده کشورمان فولاد ایران امشب و در اولین تقابل خود مقابل تیم‌های اماراتی امیدوار است که با حضور بازیکنان جوان و با تجربه و همچنین هدایت سرمربی جوان خود جواد نکونام بتواند به مرحله گروهی این مسابقات صعود کند و تعداد نماینده‌های کشورمان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به عدد چهار برساند. اتفاقی که تنها با صرف کلید واژه اتحاد میان بازیکنان و کادرفنی نماینده کشورمان فولاد ایران امکان پذیر است.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و العین امارات امشب و از ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه در ورزشگاه مرسول پارک ریاض عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده این مسابقه به گروه D این مسابقات راه پیدا کرده و با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن هم گروه خواهد شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25045
اخبار مرتبط

نظرات شما