رئیس پلیس راه استان قم:

افزایش ۱۰درصدی فوت شدگان تصادفات جاده ای استان نسبت به سال ۹۸/افزایش۱۴۴درصدی تردد در محورهای استان در ایام نوروز

رئیس پلیس راه استان قم بااشاره به افزایش ۱۰درصدی فوت شدگان تصادفات جاده ای استان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، گفت: ۶ میلیون تردد از روز ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری در سطح جاده‌های استان انجام شده که این عدد نسبت به سال گذشته افزایش ۱۴۴ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ مختار پناهی در گفتگو با خبرنگاران بااشاره به آمار تصادفات جاده ای استان در سال قبل و مقایسه با سال ۹۸، اظهار داشت: در تصادفات جاده ای استان در سال قبل ۱۷۱نفر فوت کرده اند که این میزان نسبت به سال ۹۸ افزایش ۱۰درصدی را داشته است.

وی ادامه داد:  در محورهای فرعی استان قم از جمله محور کهک، جعفریه، جاده قدیم قم تهران میزان تردد خودروها طی سال گذشته نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته است اما در محورهای اصلی مانند آزادراه قم تهران و آزادراه قم کاشان کاهش ۱۸ درصدی تردد داشته‌ایم.

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به اینکه نوع تصادفات اعم از فوتی، جرحی و خسارتی طی سال ۹۹ نسبت به سال گذشته آن کاهش ۳۲ درصدی داشته است، افزود: بیشترین تصادفات منجر به فوت طی سال گذشته در محورهای جعفریه، محور قدیم قم تهران، محور قدیم قم سلفچگان رخ داده است.
وی ابراز داشت: سال گذشته در مرحله نخست ۳۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان قم توسط عوامل راهداری شناسایی شد.

پناهی ادامه داد: ۱۳۳ میلیون تردد در سطح جاده‌ها طی سال گذشته انجام شده که بیشترین تردد در اتوبان قم تهران بوده است.

وی با بیان اینکه ۶ میلیون تردد از روز ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری در سطح جاده‌های استان انجام شده است، گفت: این عدد نسبت به سال گذشته افزایش ۱۴۴ درصدی داشته است.
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25177
اخبار مرتبط

نظرات شما