استاندار قم:

موج چهارم کرونا همه کشورهای جهان را وارد بحران کرد

استاندار قم با اشاره به اینکه موج چهارم کرونا همه کشورهای جهان را وارد بحران کرده گفت: همه شهرهای ایران نیز درگیر موج چهارم کرونا شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،بهرام سرمست استاندار قم پس از جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا استان ها گزارش های خود را ارائه کردند گزارش ها نشان می داد که موج چهارم سراسری که با خیز و شتاب بسیاری در حال افزایش است و همچنین این موج یک موج جهانی است و در کل کشورها در حال بحران آفرینی است.

 استاندار قم تصریح کرد: بحث مفصلی در خصوص واکسن و واکسیناسیون صورت گرفت و گزارش هایی از مشکلات مربوط به واردات واکسن ارائه شد تاکیدی که رئیس جمهور داشتند هم تولید واکسن داخلی بود و هم از هر طریقی که ممکن است واکسن خریداری شود و برای گروه‌های هدف تزریق شود خوشبختانه برخی از گروه‌های هدف واکسیناسیون شان انجام شده و برای افراد بالای ۶۵ سال مقرر شد که در اولویت بعدی واکسیناسیون باشند.

وی ادامه داد : با توجه به شرایطی که وجود دارد همچنان محدودیت ها و شرایط کرونایی ادامه پیدا می کند و سبک زندگی متناسب با شرایط کرونایی باید اجرا شود.

 وی خاطرنشان کرد: برای مراسم های ماه مبارک رمضان هم و برای شب های قدر هم قرار بر این شد که در جلسه آتی تصمیمات گرفته شود.

استاندار قم عنوان داشت : وضعیت استان قم مانند میانگین همه استان ها در حال رشد تعداد بستری های بیماران کرونایی و فوتی های کرونایی است.

 استاندار قم افزود : برای اطلاع‌رسانی و برای آگاهی بخشی به جامعه سیاست ما هم باید هشدار باشد و هم به نوعی آرامش و امیدآفرینی داشته باشیم تا بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی خیز چهارم کرونا را پشت سر بگذاریم، وضع ما وضع مطلوبی نیست امیدوارم تا با رعایت پروتکل ها این موج را مهار کنیم.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/25226
اخبار مرتبط

نظرات شما