استاندار قم در گفتگو با قم فردا:

بهره برداری از نمایشگاه بین المللی قم تا سه ماه آینده

استاندار قم با اشاره به بهره برداری از راه دسترسی پروژه نمایشگاه بین المللی قم تا دوماه آینده گفت:بنا بر قول پیمانکار پروژه نمایشگاه حداکثر به فاصله یکماه بعد از آن به بهره برداری خواهد رسید.

بهرام سرمست استاندار قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت در روزهای یکشنبه بازدید از پروژه های عمرانی را در سال ۱۴۰۰انجام خواهیم داد بر اساس زمانبندی پروژه های عمرانی که می تواند به بهره‌برداری برسد را در اولویت قرار دادیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: از پروژه مرکز تحقیقات هواشناسی استان بازدید کردیم که پیشرفت بالای ۹۲ درصدی دارد و امیدواریم تا دو ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

سرمست ادامه داد:  از نظر انشعاباتی که دستگاه های خدمات رسان باید به این پروژه کمک کنند قرار بر این شد که مساعدت صورت بگیرد همچنین از نظر تخصص اعتبارات برای تکمیل این پروژه مساعدت هایی صورت خواهد گرفت پیگیری های هم از تهران و وزارت راه داشته و خواهیم داشت.

وی عنوان داشت : این مرکز به عنوان مرکز تحقیقات هواشناسی کارآمد و موثر به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار قم در ادامه با اشاره به پروژه عمرانی راه دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم گفت: این نمایشگاه برای ما بسیار با اهمیت است نمایشگاه بین المللی قم می تواند ویترین تولیدات و محصولات قم باشد و با موقعیت جغرافیایی که قم دارد و این نمایشگاه که در کنار اتوبان قم تهران می تواند در ارائه تولیدات و محصولات استان و رونق اقتصادی استان نقش بسزایی داشته باشید.

سرمست عنوان داشت: همکاران ما در اتاق بازرگانی و بخش خصوصی این پروژه را تکمیل می کنند و یکی از کارهایی که در حمایت از بخش خصوصی باید انجام می شد این بود که راه دسترسی نمایشگاه را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: قولی که پیمانکار پروژه دادند ان شاالله طی دوماه آینده به بهره برداری می رسد همزمان انتظار داریم که بخش خصوصی در تکمیل پروژه نمایشگاه بین المللی قم تسریع داشته باشد تا هردو پروژه به صورت همزمان و یا حداکثر با فاصله یکماه به مرحله بهره برداری برسد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/25474
اخبار مرتبط

نظرات شما