شوخی عجیب توخل با گواردیولا پیش از فینال! (عکس)

فیلمی منتشر شده که نشان می دهد توماس توخل ادای پپ گواردیولا، سرمربی پرافتخار منچسترسیتی را درمی آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امشب و در دیداری حساس و تعیین کننده، دو تیم انگلیسی منچسترسیتی و چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می روند و در نهایت برنده این دیدار فتح معتبرترین تورنمنت باشگاهی در دنیا خواهد شد.

 

سیتیزن ها برای اولین بار در تاریخ حیات خود به این مرحله رسیده اند و قصد دارند سه گانه تاریخی خود را تکمیل بکنند. چلسی نیز که فصل را ضعیف شروع کرد، با حضور توماس توخل به جای فرانک لمپارد متحول شده و در نهایت به فینال لیگ قهرمانان راه یافت.

 

 

اما تصاویری در شبکه های اجتماعی دست به دست شده که نشان می دهد توماس توخل در حال شوخی کردن با پپ گواردیولا است. سرمربی 47 ساله چلسی در بالکن هتل و در مقابل چند بازیکن چلسی رفتار گواردیولا در کنار زمین و دستورات تاکتیکی او به خصوص هنگام عصبانیت را تقلید کرده و در نهایت هم مانند پپ از روی تاسف دست به پیشانی خود می زند؛ رفتارهایی که بارها از سرمربی پرافتخار سیتی در کنار زمین دیده ایم.

 

البته از لحن و رفتار توماس توخل پیداست که او در حال شوخی کردن با گواردیولاست. سرمربی چلسی همیشه به نیکی از گواردیولا یاد کرده و او را بهترین سرمربی دنیای فوتبال دانسته است. البته در پایان ویدئو توماس توخل به سمت فیلمبردار بازگشته و دست تکان می دهد و پس در واقع او از این ویدئو و احتمال انتشار آن باخبر بوده است.

 

 

به هر حال باید منتظر واکنش احتمالی پپ گواردیولا و توماس توخل در پایان مسابقه بود، زیرا بعید است خبرنگاران به راحتی از کنار چنین سوژه ای عبور بکنند.

 

سرمربی آلمانی چلسی با پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی، به دنبال کسب اولین جام قهرمانی خود در قامت هدایت آبی پوشان لندن از زمان تصدی پست سرمربیگری این تیم در ماه ژانویه است.

 

  •  


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26304
اخبار مرتبط

نظرات شما