در گفتگو با قم فردا مطرح شد؛

حمایت قاطع جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم از آیت‌الله رئیسی

رئیس ستاد جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم از حمایت قاطع جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم از آیت‌الله رئیسی خبر داد و گفت: امیدواریم با استقرار یک دولت انقلابی و مؤمن و مردمی برای یک ایران قوی و مقتدر در راه رسیدن به اهداف و ارزش‌ها گام برداریم.

ثارالله شجاعی عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی قم و رئیس ستاد جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: جمعیت ایثارگران یک تشکل سیاسی ثبت شده و دارای مجوز است که در تمامی استان‌های کشور فعال است و در استان قم هم در قشر جامعه پزشکی و فعالان عرصه سلامت دارای فعالیت است.
وی به اعضای این جمعیت اشاره کرد و بیان داشت: از اقشار مختلف جامعه سلامت شامل پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان نظام سلامت در مراکز درمانی در جمعیت عضو هستند.
شجاعی تأکید کرد: در انتخابات پیش رو که جمعیت ایثارگران مبانی و شاخص‌ها را بررسی کرده‌اند، بهترین گزینه و فردی که می‌تواند انقلاب را به سمت اهداف و آرمان‌های خودش نزدیک کند و بتواند مستمندان و افراد ضعیف جامعه را به‌خوبی هدایت کند آیت‌الله رئیسی است.
وی ادامه داد: علاوه بر این با شاخص‌هایی که رهبر انقلاب تعریف کرده‌اند برای یک رئیس‌جمهور موفق آیت‌الله رئیسی بهترین گزینه هستند که می‌توانند انقلاب را به ریل اصلی خود بازگردانند و کشور را از وضعیت پیچیده‌ای که وجود دارد، نجات دهند.
رئیس ستاد جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی جمعیت ایثارگران استان قم حمایت خودش را از آیت‌الله رئیسی اعلام می‌دارد و تمام تلاش خودش را برای رسیدن به انتخاب اصلح در انتخابات پیشرو خواهد داشت و از عموم مردم برای تحقق این هدف خواستار حضور در انتخابات هستیم
وی تصریح کرد: امیدواریم با استقرار یک دولت انقلابی و مؤمن و مردمی برای یک ایران قوی و مقتدر در راه رسیدن به اهداف و ارزش‌ها گام برداریم.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/26348
اخبار مرتبط

نظرات شما