سخنگوی ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه:

مردم تمام لیست ها را بررسی کنند/نگاه ما فقط وفقط انقلابی بودن و تخصص است

سخنگوی ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه با اشاره به اینکه نگاه ما فقط وفقط انقلابی و تخصص است، گفت: مردم تمام لیست ها را آنالیز کنند و صرفا به یک لیست رای ندهند چرا که افراد جدید در شورا مساوی با تحول جدید در شهر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، غلامعلی علائی پیش از ظهر امروز در نشست ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه با اشاره به دو نکته از سوی رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب، اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب می فرمایند که جمعیت ایران یک درصد جمعیت کل دنیااست اما منابع طبیعی ایران هفت برابر کل دنیا است؛ چرا با این همه منابع بازهم مشکل داریم.
وی ادامه داد: رهبری علت مشکل این موضوع را عدم توجه به نیروی داخلی و سوء مدیریت اعلام می کنند.
سخنگوی ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه افزود: ما در کشور نیروی توانمند بسیار داریم اما هیچ یک از این نیروها در راس هرم قرار ندارند. این افراد وقتی در انتخابات قرار می گیرند تا برای شهر و کشور خود خدمت کنند در می یابند که انتخابات سازو کار خاص خود را دارد و برای انتخاب شدن یا باید پول داشته باشید و یا در لیست قرار بگیرید.
وی اضافه کرد: از چهار سال قبل ما به این فکر افتادیم که افراد انقلابی، متخصص و دغدغه مند را در راس هرم قرار دهیم به همین دلیل سعی کردیم افرادی که نخبه علمی و متخصص بودن را شناسایی کنیم.
علائی بااشاره به اینکه برای شورای فعلی حدود400نفر تایید شده اند، گفت: با بیش از 160کاندید ارتباط گرفتیم و از آنها دعوت کردیم تا در جلسه هم اندیشی شرکت کنند و برای پیشرفت شهر متحد شویم که حدود 80نفر دعوت ما را پذیرفتند.
وی تصریح کرد: در این جلسات تاکید کردیم که باید به سمت نیروی جهادی و انقلابی برویم، نباید نگاه فقط صندلی باشد باید نگاهمان انقلابی گری باشد که در نهایت به جمع بندی این 13نفر رسیدیم و این افراد با ما لبیک گفتند.
نگاه ما فقط وفقط انقلابی و تخصص است
سخنگوی ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه با اشاره به اینکه نگاه ما فقط وفقط انقلابی و تخصص است، بیان داشت: ما در لیست خود رشته های مختلفی از جمله عمران، معماری، شهرسازی، مکانیک را قرار دادیم تا بتوانند در کمیسیون به بهترین شکل نقش آفرینی کنند. حتی در لیست ما دو نفر حضور دارند که شهردار با معاون شهردار بودند و امروز می توانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم.
افراد جدید در شورا مساوی با تحول جدید است
وی اضافه کرد:  ما اعتقاد داریم که اعضای قبلی و فعلی شورا تلاش خودرا کرده اند اما نگاه ما تحول جدید ، فکر جدید و نیروی جدید است  تا شهر متحول شود. شان و لیاقت مردم قم بیشتر از اینهاست و همه با هم باید کمک کنیم تا این تحول در شهر ایجاد شود.
علائی با اشاره به اینکه اعضای لیست ما توانمند و متخصص هستند و باید از این ظرفیت های استان به خوبی استفاده شود، گفت: قم مسیر مواصلاتی 17استان است که همه مسئولین همه با افتخار به این موضوع اشاره کرده و می کنند ولی باید گفت که این ی ک فرصت است که اگر از آن استفاده نشود تبدیل به تهدید خواهد شد.
باید شهر قم از معبر به مقصد تبدیل شود
وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی شهر قم را از معبر به مقصد تبدیل کنیم. امروز طبق اعلام کارشناسان زائران و مسافران فقط چند ساعت در قم حضور دارندکه دلیل این موضوع هم نبود بسترهای لازم برای ماندگار کردن مسافر در استان است.
استفاده از ظرفیت علما در مدیریت و توسعه شهری
سخنگوی ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه بااشاره به اینکه نباید قم را فقط یک استان دید بلکه باید قم را امید جامعه اسلامی در نظر بگیریم، گفت: در مدیریت شهری و توسعه شهری باید از ظرفیت علما استفاه کنیم.
وی ابراز داشت: برای حضور بانوان در لیست هم دعوت شد اما بانوان راغب نبودند که در لیست قرار بگیرند.
اتاق فکری با حضور قشرهای مختلف تشکیل خواهیم داد
علایی با اشاره به اینکه برای مدیریت شهری باید از قشرها و تفکر های مختلف اتاق فکری تشکیل شود، گفت: اگر این لیست رای بیاورد حتما یک تیم صد نفر تشکیل خواهیم داد تا بتوانیم از نظرات آنها در امورات مختلف شهر استفاده کنیم.
وی بیان داشت: نمای قم باید یک چهره اسلامی و نماد فرهنگ در کشور باشد. وقتی وارد قم می شویم باید بوی فرهنگ و اسلام از نمای آن به مشام برسد.
مردم تمام لیست ها را آنالیز کنند
سخنگوی ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه گفت: از مردم درخواست داریم که صرفا به یک لیست رای ندهند و تمام لیست ها را بررسی و آنالیز کنند. نگاه ما در لیست صرفا رای آوردن نیست. اگر مردم می خواهند در این دوره بعد از 5دوره در قم تحولی ایجاد شود باید سراغ چهرهای جدید بروند.
وی عنوان کرد: ما وابسته به هیچ جناح و حزبی نیستیم و هیچ وابستگی نداریم ما فقط انقلابی گری را مطرح می کنیم و اعتقاد داریم که اگر چهره های جدید انتخاب شوند حتما شاهد اتفاقات خوبی در شهر خواهیم بود.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/26659
اخبار مرتبط

نظرات شما