پوررهنما قهرمان آسیا شد / حق شناس مدال نقره را بر گردن انداخت

مهدی پوررهنما و حامد حق شناس، نمایندگان پاراتکواندوی کشورمان به ترتیب به مدال طلا و نقره مسابقات قهرمانی پاراتکواندوی آسیا رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حامد حق شناس، پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم در  مسابقات قهرمانی پاراتکواندوی آسیا در اولین دیدار برابر نماینده مغولستان با نتیجه ۵۸ بر ۵ به برتری رسید و در ادامه نیز موفق شد هوگوپوش روسیه که قهرمانی جهان را در کارنامه داشت، با نتیجه ۲۷ بر ۱۰ شکست دهد؛ اما به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در فینال تمام ایرانی برابر اصغر عزیزی حاضر شود و به مدال نقره آسیا رسید.

مهدی پوررهنما در وزن ۷۵- کیلوگرم پس از یک دور استراحت در اولین دیدار نماینده فیلپین را در راند دوم ۳۱ بر یک شکست داد و راهی مرحله بعد شد؛ مهدی در مرحله نیمه نهایی باید با هوگوپوش روسیه مبارزه می‌کرد که این پاراتکواندوکار انصراف داد. پوررهنما در فینال برابر دیگر نماینده روسیه با نتیجه ۳۱ بر ۱۵ به برتری رسید و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

پیش از حق نیا، اصغر عزیزی و سعید صادقیان پور به مدال نقره این رقابت‌ها رسیدند.

با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند. امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آسیا G۴  است و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها G۲  خواهد بود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26814
اخبار مرتبط

نظرات شما