آیت‌الله رئیسی در دیدار آیت الله نوری همدانی:

حل مشکلات معیشتی و کسب‌وکار مردم در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد/ مردم باید تغییر شرایط را احساس کنند

آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور منتخب با بیان این‌که حل مشکلات معیشتی و کسب‌وکار مردم در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد گشایش‌هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب کشورمان صبح امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، حمایت و حضور مراجع معظم در انتخابات مایه دلگرمی مردم و مسئولان نظام دانست و اظهار داشت: دولت سیزدهم در آغاز راه خود قرار دارد و در این مسیر نیازمند همراهی همه مردم برای تحقق اهداف و برنامه‌های خود است.
وی ادامه داد: در این مسیر نیازمند راهنمایی‌ها و هدایت‌های مراجع عظام تقلید هستیم تا بتوانیم در مسیر درست حرکت کنیم و در همین‌جا از همه مراجع تقلید و بزرگان به‌خاطر حضور و پیشقدم بودن در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب و اعلام نظر و صدور بیانیه‌ها، به‌خصوص در انتخابات اخیر که بسیار مؤثر بود تشکر می‌کنم.
آیت‌الله رئیسی با اشاره به‌عنوان دولت سیزدهم بیان داشت: بدون تردید دولت نیازمند همراهی همه مردم است، عنوان دولت را دولت مردمی گذاشتیم حضور و همکاری همه مردم مؤثر است رهنمودهای مراجع می‌تواند برای آینده دولت بسیار تأثیرگذار باشد مردم هم نگاهشان به مراجع و بزرگان خود است.
وی به حماسه حضور مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: در خلق این حماسه بزرگ مراجع عظام تقلید و علما نقش‌آفرین بودند.
رئیس‌جمهور منتخب به مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: مردم امروز به‌شدت مشکل معیشتی و کسب‌وکار دارند و تمام تلاش دولت در مسیر برطرف‌کردن این مشکلات اساسی خواهد بود.
وی به صبر و مقاومت مردم اشاره کرد و بیان داشت: مردم با وجود مشکلات مختلفی که زندگی آن‌ها را احاطه کرده بسیار صبور هستند و نسبت به مسائل انقلاب، مقاومت و پایداری می‌کنند.
آیت‌الله رئیسی نتایج انتخابات را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: مردم در این انتخابات با لطفی که داشتند، حقی برای خودشان و تکلیفی برای ما ایجاد کردند که امیدواریم به‌عنوان یک طلبه خدمتگزار بتوانیم گشایش‌هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/27346
اخبار مرتبط

نظرات شما