شت کوین چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  همه ما با ارز های دیجیتال از جمله بیت کوین آشنایی داریم و نحوه عملکرد آن را می دانیم. طی بررسی های متعدد دریافتیم که بیش از 5000 ارز دیجیتال در دنیای اینترنت وجود دارد، اما آیا تمام آن ها مورد اعتماد هستند؟ اگر به دنبال جواب این پرسش هستید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.
برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید توجه داشته باشیم که ارز های دیجیتال را هیچ کمپانی و یا سازمان خاصی کنترل و اداره نمی کند پس صد درصد تخلفات و کلاه برداری هایی در این حوزه صورت می گیرد که ما باید آگاهانه برای سرمایه گذاری در این عرصه قدم برداریم.
شت کوین به رمز ارز هایی می گویند که با هدف دروغین وارد عرصه اینترنت شدند و با خود ادعای سرمایه گذاری را به همراه داشتند. در واقع شت کوین ها آلت کوین هایی هستند که پس از مشهور شدن بیت کوین پا به عرصه مجازی گذاشتن که انتخابی بسیار غلط برای سرمایه گذاری می باشند.
شت کوین ها در ابتدا با عنوان های فریب دهنده راجب سرمایه گذاری اقدام به جذب سرمایه گذاران جدید می کنند و در انتها افزایش قیمت زیادی را به همراه دارند. برای تشخیص بیت کوین می بایست تمام ویژگی خوب و بد آن را شناخت و سپس اقدام به سرمایه گذاری در آن کرد، در ادامه مقاله مشکلات خرید دوج کوین و نکات منفی درباره شت کوین ها را بررسی خواهیم کرد.
نکاتی منفی درباره شت کوین ها
1: شیلینگ
عبارت شیلینگ به معنای تعریف و تمجید بیش از اندازه درباره رمز ارز ها در فضای اینترنت است.
یکی از روش های جذب سرمایه گذاران در شت کوین ها شیلینگ است، به طوری که کلاه بردار سعی می کند با تعریف های بیش از اندازه از آن کوین مخاطب را وادار کند که پا به این عرصه بگذارد، در صورتی که رمز ارز های واقعی هیچ نیازی به تعریف و تمجید بیش از حد ندارند بلکه به صورت خودکار و با ویژگی های مثبت خود افراد را به سرمایه گذاری ترغیب می کنند.
2: مدت فعالیت
برای شناخت شت کوین ها کافی است که به سال ورود آن کوین به عرصه رمز ارز ها توجه کنید و در قدم دوم می بایست به سرمایه ای که طی این مدت کسب کرده است توجه نمایید. با این حال به راحتی می توانید سابقه هر کوین را به خوبی تشخیص دهید.
در حد امکان از سرمایه گذاری در ارز های تازه وارد اجتناب کنید، زیرا با این کار شما یک ریسک بسیار بزرگی انجام داده اید و از آینده آن هیچ اطلاعی نخواهید داشت.
3: ارزش کم و قیمت زیاد
بر خلاف افکار بسیاری از سرمایه گذاران در عرصه ارز ها که می گویند اگر ارزی قیمت بالایی داشته باشد ارزش بالایی نیز دارد باید بگوییم که این تنها یک باور نادرست راجب رمز ارز ها است. هیچگاه به خاطر قیمت بالای یک کوین اقدام به سرمایه گذاری در آن نکنید زیرا ممکن است پس از رسوا شدن کلاه برداری در آن به شدت قیمت آن ریزش کند.
با توجه به نکاتی که ذکر شد اکثر ارز های دیجیتالی شت کوین هستند و افراد بسیاری با گمراهی قربانی آن شده اند. به شما توصیه می کنیم از سرمایه گذاری در شت کوین ها اجتناب کنید زیرا تنها باعث ضربه مالی می شود و که اکثر آن ها در مدت زمان بسیار کمی دچار شکست می شوند.
 البته اگر از آن دسته از افرادی هستید که ترجیحتان این است که یک رمز ارز ارزان خریداری کنید و به محض سود کردن از آن خارج شوید شت کوین ها برای شما تا حدی مناسب هستند.


مشکلات شایع خرید دوج کوین
یکی دیگر از مشهور ترین رمز ارز ها دوج کوین نام دارد. از مشکلات خرید دوج کوین می توان به سرنوشت نا معلوم و مبهم آن اشاره کرد، زیرا با کناره گیری جکسون پالمر اینده این ارز دیجیتالی به خطر افتاد چرا که افراد زیادی دست به مدیریت دوج کوین نمی زنند و با کناره گیری اشخاص داوطلب مدیریت جامعه دوج کوین به خطر می افتد.
خرید آنلاین دوج کوین به دو صورت امکان پذیر است:
1: خرید از سایت های صرافی ارز دیجیتال داخلی به صورت مستقیم و با کارت بانکی
2: خرید ارز هایی مانند بیت کوین از سایت های ایرانی و تبدیل آن ها به دوج کوین در سایت های خارجی
صرافی های خارجی بسیاری از جمله صرافی بایننس وجود دارند که اکثر ایرانی ها با تمام مشکلات آن ها ترجیح می دهند از ان جا خرید و فروش خود را انجام دهند.
دلیل اصلی این که ایرانی ها خرید و فروش خود را از طریق صرافی های ایرانی انجام نمی دهند این است که اکثر این صرافی ها نقدینگی بسیار کمی را دارند و هزینه خرید را بالا تر و یا حتی دو برابر قیمت اصلی حساب کنند.
برای خرید آنلاین دوج کوین از سایت های خارجی کافی است که از نرم افزار های معتبر تغییر آی پی استفاده کرده و با خیالی راحت خرید و فروش خود را انجام دهید.


اگر می خواهید با ایمنی بالا تر و آسانی هر چه بیش تر ارز های دیجیتالی خود را مدیریت و ذخیره نمایید کافی است از تراست ولت استفاده کنید.
تراست ولت در واقع یک کیف پول نرم افزاری است. این کیف پول دارای دو نسخه Android و Ios است که با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود می توانید یکی از آن ها را تهیه و استفاده نمایید.
از ویژگی های تراست ولت می توان به غیر متمرکز بودن آن و عدم کنترل بر روی کلید خصوصی مخاطبان اشاره کرد. این کیف پول می تواند دو بلاک چین مختلف را از طریق گره ها به هم وصل نماید.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/27548
اخبار مرتبط

نظرات شما