جانشین سازمان بسیج پزشکی قم در گفتگو با قم فردا:

بسیج جامعه پزشکی تا پایان واکسیناسیون در کنار مردم خواهد بود

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علی بن ابیطالب قم گفت: زمان استقرار بسیج جامعه پزشکی استان قم به صورت نامحدود اعلام شده و تا زمانی که نیاز باشد و واکسیناسیون انجام میشود ما در کنار مردم خواهیم بود.

مرتضی قاسمی جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علی بن ابی طالب قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علی بن ابیطالب در مرکز شماره ۹ واکسیناسیون کرونا در بخش پردیسان قم مستقر است و در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونای استان قم و مرکز بهداشت همکاری می کند.

 وی بیان داشت: استقبال مردم قم برای تزریق واکسن کرونا خوب بوده و نظم بسیار خوبی در این مرکز در جریان است البته ایراداتی در سامانه‌های ثبت نام واکسن کرونا وجود دارد همچنین با توجه به شرایط سنی تزریق واکسن کرونا در قم از شهرستانهای اطراف و تهران نیز برای تزریق واکسن به قم مراجعه می کردند که در این چند روزه به این علت ابلاغیه های جدید صادر شده است همین مسئله و عدم هماهنگی های از قبل باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: نظم مرکز واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی و توسط بسیجیان انجام شده و هیچ مشکلی وجود نداشته است در این مرکز دو واکسن ایرانی کوو برکت و واکسن چینی سینوفارم به انتخاب مردم تزریق میشود البته درخواست برای واکسن ایرانی برکت بسیار بیشتر است.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علی بن ابیطالب قم تصریح کرد: زمان استقرار بسیج جامعه پزشکی استان قم در این مرکز به صورت نامحدود اعلام شده و تا زمانی که نیاز باشد و واکسیناسیون انجام میشود ما در کنار مردم خواهیم بود.

قاسمی بیان داست: بسیج جامعه پزشکی استان قم با توجه به رسالتی که دارد بنا به اعلام نیازی که از طریق مرکز بهداشت استان قم انجام شده است اقدام به ایجاد مرکز واکسیناسیون کرونا کرده است مرکز دوم واکسیناسیون کرونا بسیج جامعه پزشکی نیز در  هفته گذشته در منطقه نیروگاه خیابان جوادالائمه  مستقر شد.


جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علی بن ابی طالب عنوان داشت: از کانون های بسیج که در بیمارستان ها مستقر هستند که غالباً از نیروهای کادر درمان هستند و در فضای کاری خودشان زحمت می‌کشند از طرفی به نام بسیج و با توجه به فراخوان بسیج از وقت استراحت خود گذشته اند و جهادگونه به ما کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.

قاسمی تصریح کرد : مجموعه شهرداری پردیسان در ایجاد فضای اولیه به بسیج جامعه پزشکی بسیار کمک کردند همچنین دوستان ما از اورژانس قم اعلام آمادگی کرده و نیروهای خود را در این مرکز مستقر کردند از امام جمعه و پایگاه بسیج محله پردیسان نیز تشکر می کنیم.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/28261
اخبار مرتبط

نظرات شما