آیت الله نوری همدانی:

گرانی ، بیکاری و کاهش ارزش پول ملی سه مشکل اساسی کشور است

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت حل مشکلات مردم گفت: گرانی ، بیکاری و کاهش ارزش پول ملی سه مشکل اساسی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ویژگی های بارز این وزیر جوان اظهار داشت: حافظ قرآن بودن، جوان بودن و جدیت در کار از شاخصه های مهم شما است که قطعا در ادامه کار به مدد شما خواهد آمد.
وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) نیز توصیه به جوان‌گرایی داشته‌اند و تاکید داشته‌اند که به جوان‌ها نظر مثبت داشته باشید و در کارها موفق باشید.
این مرجع تقلید به جدیت کار وزیر اشاره کرد و گفت: این مهم در همان شب رأی اعتماد برای ملت ثابت شد و شما در همان شب در وزارتخانه حاضر شدید.
وی مردمی بودن و حل مشکلات مردم را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: توجه همه مسئولان باید به مردم باشد و مردمی بودن و درک مشکلات آن ها باید یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیران باشد.
آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: توجه به بیت‌المال یکی از موضوعات مهم دیگری است که باید در نظر داشته باشید و درعین‌حال صرفه‌جویی در بیت‌المال نیز موردتوجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: چنانچه عدالت را محور قرار دهید قطعاً در کارتان موفق خواهید شد چرا که این توصیه مولا و پیشوایمان حضرت امیر المومنین (ع) است.
آیت الله نوری همدانی حل مشکل گرانی و بیکاری را یکی از اصلی ترین وظایف دولت برشمرد و بیان داشت: خیلی از افراد جامعه از بیکاری به ستوه آمده‌اند که باید با برنامه‌ریزی برطرف شود.
وی ادامه داد: گرانی و کاهش ارزش پول ملی دو موضوع مهمی است که باید دولت برای حل آن برنامه داشته باشد.
این مرحع تقلید ابراز داشت: نباید این مهم را هم فراموش کنیم که دشمنان نظام در کمین هستند که از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به کشور بهره بگیرند و نباید زمینه را برای توطئه‌های آن ها فراهم کنیم.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/28465
اخبار مرتبط

نظرات شما