معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم:

کمک هفت میلیارد ریالی به مددجویان سالمند کمیته امداد قم

نعیمی از کمک هفت میلیارد ریالی کمیته امداد قم در قالب لوازم خانگی و مواد بهداشتی به سالمندان استان در هفته تکریم سالمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد ابراهیم نعیمی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم  لزوم رسیدگی به سالمندان را یادآورشد، گفت: تعدادی از مدیران این نهاد در این هفته به ملاقات برخی از این افراد سالخورده رفته و آن‌ها را تکریم کردند.
وی با اشاره به اینکه این بازدید‌ها از آسایشگاه سالمندان با مجوز مسئولان مرتبط، درفضای باز و با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی انجام شد، افزود: هدایای نقدی پیش بینی شده نیز به سالمندان اهدا شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم  با بیان اینکه در ملاقات‌های انجام شده از منازل ۴۰ سالمند تحت حمایت این نهاد مشاهده شد که یخچال‌های آن‌ها فرسوده و برای حدود ۳۰ سال قبل است، تصریح کرد: همزمان با روز جهانی سالمندان ۴۰ دستگاه یخچال به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به این سالمندان اهدا شد.
وی از اعطای اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی کننده به هزار و ۴۲۵ سالمند خبر داد و گفت: ارزش این اقلام بالغ بر چهار میلیارد و ۸۵۰ میلیون است.
نعیمی خواستار مشارکت مردم نیکوکار و خیران در طرح تکریم سالمندان با عنوان پویش حبیب بن مظاهر شد، و گفت: شماره کارت ۶۱۰۴۴۳۳۷۷۰۱۱۶۳۹۸ بانک ملت با کد شناسه ۹۳۴۷۴۸ برای این پویش و کمک به سالمندان نیازمند استان در نظر گرفته شده است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/29097
اخبار مرتبط

نظرات شما