آیت الله علوی گرگانی:

مسئولان میان مردم باشند/نارضایتی مردم ناشی از عدم احقاق حقوق آنها است

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مسئله فرهنگ در جامعه بسیار مهم است، گفت: اگر نارضایتی از سوی مردم وجود دارد به دلیل این است که حق مردم داده نشده پس باید میان آنها باشیم و حق مردم را ادا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس مجلس که در دفتر معظم له برگزار شد با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر کشور در شرایطی قرار دارد که نیازمند کمک و مساعدت است.
وی ادامه داد: البته شما به تنهایی نمی توانید در مسیر کمک کنید و باید همه به حل مشکلات کمک کنند.
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در این شرایط باید چند نکته رعایت شود، گفت: باید در کنار حفظ تقوا در میان مردم باشید. مسئولان همواره باید در میان مردم باشند تا آنها شما را ببینند، دلگرم شوند و به شما کمک کرده و تنهایتان نگذارند از این رو به درد دل مردم گوش دهید تا بدانید چه می خواهند.
وی اضافه کرد: از پیامبر(ص) و امام(ع) روایتی درباره شکر نعمت است که ایشان فرمودند بهترین راه شکر هر نعمتی این است که در همان راهی که خدا می خواهد مصرف شود.
آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد:  اگر نارضایتی از سوی مردم وجود دارد به دلیل این است که حق مردم داده نشده پس باید میان آنها باشیم و حق مردم را ادا کنیم.
وی در ادامه با اشاره به مسئله فرهنگ ، ابراز داشت: مسئله فرهنگ در جامعه بسیار مهم است.  همه دنیا روی فرهنگ می گردد و اگر فرهنگ جامعه ای از دست برود به فاصله گرفتن مردم از مسئولان می انجامد که بالاترین عذاب است.
این استاد برجسته حوزه  گفت: کار باید به دست مردم پیش برود لذا اگر آنها کنار مسئولان نباشند کاری از پیش نخواهد رفت.
وی عنوان کرد: مسئله اقتصاد و معیشت مردم بسیار مهم است. وقتی خبردار شدم افراد لایقی در رأس کار آمده اند خوشحال شدم و اکنون انتظار داریم هرچه زودتر آثار و برکات این حضور را ببینیم.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/29253
اخبار مرتبط

نظرات شما