طوفان، عقرب‌های سیاه در مصر را بیدار کرد/ ۳ کشته و ۴۲۵ مورد گزیدگی در جنوب مصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از الحره، بر اثر طوفان و باران شدید روز گذشته در جنوب مصر عقرب‌های سیاه از لانه‌های خود بیرون آمدند و به خانه‌های مردم هجوم بردند. همچنین براثر این اتفاق شمار قربانیان عقرب گزیدگی در شهر اسوان در جنوب مصر به ۳ کشته و ۴۲۵ زخمی افزایش یافت.

سایت «مصراوی» به نقل از دکتر ایهاب حنفی، معاون وزیر بهداشت در اسوان، گفت: «آمادگی حداکثری در بیمارستان‌های استان افزایش یافته و به دلیل شرایط اضطراری پزشکان از مرخصی‌ فراخوانده شده‌اند.

حنفی افزود: «موجود بودن پادزهر عقرب در تمام بیمارستان‌ها و واحد‌های روستایی تأیید شد و مقادیر اضافی به واحد‌های بهداشتی در بقیه مناطق ارسال شده است».

به گزارش پایگاه اینترنتی «المصری الیوم»، دیروز استان اسوان شاهد بارش شدید باران بود که حدود دو ساعت به طول انجامید و با رعد و برق  همراه بود، همچنین برف بر شهر کوم امبو و روستا‌های آن بارید. این وب سایت به نقل از اتاق عملیات فرمانداری اسوان اعلام کرد گزارش‌هایی مبنی بر ریزش ۷ خانه به دلیل بارندگی، قطعی برق در اکثر محلات و روستا‌های استان اسوان، شکستن برخی از دکل‌های برق فشار قوی و جاری شدن سیل در اکثر خیابان‌ها و فرو افتادن درختان دریافت کرده است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/29634
اخبار مرتبط

نظرات شما