انهدام ۳ پایگاه داعش در صحرای الانبار

نیرو‌های امنیتی عراق موفق به انهدام ۳ پایگاه تازه تاسیس تروریست‌های داعش در صحرای الانبار شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از المعلومه، منابع امنیتی عراق امروز (دوشنبه) از انهدام ۳ پایگاه تازه تاسیس تروریست‌های داعش در صحرای الانبار خبر دادند.

منابع امنیتی عراق در بیانیه‌ای به خبرگزاری المعلومه، در این باره گفتند: «نیرو‌های امنیتی به مناطقی در اعماق صحرای الانبار که  به سمت مرز‌های استان‌های موصل و صلاح الدین در غرب الانبار امتداد دارد، حمله کردند و ۳ پایگاه کانونی تروریست‌های داعش را منهدم کردند.»

در ادامه این بیانیه نوشته آمده است: «این پایگاه‌ها به تازگی توسط تروریست‌های داعش که در قالب گروهک‌هایی در مناطق بیابانی حرکت می‌کردند، ساخته شده بودند که نشان می‌دهد برای عملیات‌های مخفیانه و ذخیره تجهیزات و سلاح از آن‌ها استفاده می‌کردند.»

چندی پیش نیز نیرو‌های تیپ ۲۵ الحشد الشعبی موفق شدند حمله عناصر باقی مانده از تروریست‌های داعش در منطقه الحضر در جنوب استان موصل را در ۸ محور خنثی کنند.

گفتنی است که در ماه‌های اخیر، حملات تروریست‌های داعش به ویژه در منطقه بین کرکوک و صلاح الدین (شمال) و دیالی (شرق) که به «مثلث مرگ» معروف است، افزایش یافته است.

 تروریست‌های تکفیری داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی حمله‌ای گسترده و همه جانبه علیه تمامیت ارضی عراق را آغاز کردند و بخش‌های وسیعی از خاک عراق را به اشغال خود درآوردند. در سال ۲۰۱۷، عراق با پس گرفتن قلمرو خود از چنگ داعش، که تقریباً یک سوم مساحت این کشور را در بر می‌گرفت، پیروزی بر این گروه تروریستی را اعلام کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/29799
اخبار مرتبط

نظرات شما