غارت بیش از ۸۰ مغازه در جریان اعتراضات ضد کرونا در فرانسه!

رئیس اتاق بازرگانی و صنعت جزایر گوادلوپ فرانسه اعلام کرد در جریان اعتراضات شهروندان این منطقه به محدودیت‌های کرونایی بیش از ۸۰ مغازه غارت شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از شبکه فرانس انفو تی‌وی، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت جزایر گوادلوپ فرانسه با «نافرمانی مدنی» خواندن تظاهرات معترضان به محدودیت‌های کرونایی اعلام کرد در جریان اعتراضات مردم این منطقه علیه محدودیت‌های کرونایی بیش از ۸۰ مغازه غارت و خالی شدند.

در همین راستا دادستان عمومی گوادلوپ تأیید کرد که ۳۰ نفر امروز در دادگاه پوینت-آ-پیتر (بزرگترین شهر در استان گوادلوپ فرانسه) به ظن مشارکت در خشونت‌های روز‌های اخیر که در مناطق مختلف فرانسه اتفاق افتاده است، حاضر شدند.

با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا در فرانسه ممنوعیت‌های جدیدی در این کشور اعمال شده است که اعتراضات عمومی را در برداشته است. از روز شنبه نیز پلیس جزایر گوادلوپ اعلام کرده است برای مقابله با این اعتراضات ۲۰۰ تن به نیرو‌های خود  اضافه کرده است.

اعتراضات خشونت‌آمیز به محدودیت‌های کرونایی در برخی از کشور‌های اروپایی مانند اتریش و هلند از روز شنبه شروع شده است. این اعتراضات به حدی در هلند خشن شد که نخست‌وزیر این کشور کسانی که تظاهرات کرده بودند را «احمق» خطاب کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/29800
اخبار مرتبط

نظرات شما