آخرین وضعیت کرونا در قم؛

کرونا وضعیت زرد و قرمز نمی‌شناسد/ ۵ نفر دیگر قربانی کرونا در قم

کرونا همچنان در مدار مرگ است به‌طوری‌که در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر دیگر قربانی کرونا شدند هرچند که وضعیت قم از نظر کرونا زرد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،در هفته‌های اخیر با تغییر رنگ‌بندی کرونا در قم شاهد برگزاری مراسم‌های عروسی و سایر تجمعاتی هستیم که به عاملی برای شیوع مجدد بیماری و مرگ شده است.

در این میان میزان رعایت اصول بهداشتی نیز به‌شدت پایین آمده است به‌طوری‌که در بسیاری از مغازه‌ها و مراکز خرید دیگری خبری از ماسک نیست و بسیاری از افراد به زندگی عادی خود رو آورده‌اند.
این در حالی است که محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فوت ۵ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: در شبانه‌روز منتهی به دوم آذرماه ۲۶ نفر مشکوک و یا با علائم قطعی ابتلا به کرونا از سوی اورژانس مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی بستری شدن ۲۱ نفر از این افراد را موردتوجه قرارداد و گفت: در حال حاضر ۱۳۸ بیمار در مراکز درمانی قم تحت معالجه و درمان قرار دارند که ۲۸ نفر از آنها به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

قدیر افزود: از ۲۱۸ آزمایش کرونای انجام شده نتیجه ۳۰ مورد مثبت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین ابراز داشت از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون همگانی کرونا در قم یک میلیون و ۳۰۶ هزار و ۲۹۱ دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/29822
اخبار مرتبط

نظرات شما