دومین نشست فصلی دبیران اقامه نماز ادارات استان قم برگزار شد

دومین نشست فصلی دبیران اقامه نماز ادارات استان قم با موضوع ضرورت پی گیری و اجرای مفاد توافقنامه های فی مابین ستاد اقامه نماز و ادارات و نحوه بررسی ارزیابی عملکرد دبیران و دستگاه های اجرایی در اداره کل پست استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از روابط عمومی اداره کل پست استان قم، دومین نشست فصلی دبیران اقامه نماز با حضور رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات کشورو رئیس ستاد اقامه نماز استان قم به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن همایش شهید حامدی اداره کل پست استان قم برگزار شد.
این نشست با سخنرانی، عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین وعرض خیرمقدم مدیرکل پست استان قم  به مدعوین و دبیران اقامه نماز آغاز شد.
باقری منش مدیرکل پست استان قم در بحث فریضه نماز گفت: نماز از اولین واجباتی است که به مسلمانان ابلاغ شد و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تکرار هر روزه نماز نشانه اهمیت آن نسبت به دیگر اعمال است و از این جهت مسئولیت دبیران و مسئولان نماز در تبلیغ این امر الهی بسیار خطیر و سنگین است.



جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات،  آمادگی مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز زیر مجموعه وزارت ارتباطات و سایر دستگاه های اجرایی استان را جهت هر چه بهتر برگزار شدن فریضه نماز در ادارات استان قم اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جابر قلیان رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات بر اهمیت کار دبیران اقامه نماز در دستگاه‌ ها تاکید و گفت: پیرامون مسائل فرهنگی و نماز هر کاری که انجام بدهیم کم است و باید دغدغه برپایی نماز را داشته و با کمک گرفتن از نماز به دنبال گشایش در کارهای روزمره باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور رئیس ستاد اقامه نماز استان قم بر ضرورت پیگیری و اجرای مفاد توافقنامه های فی مابین تاکید و یادآور شد و گفت:سطح توقع از دبیران و به تبع آن دستگاه های متبوع در ارزیابی سال 1401 بت توجه به تجارب ارزنده دبیران ئ رفع محدودیت های کرونایی بیشتراست و انتظار می رود در سال 1401 شاهد تحقق اهداف ستاد اقامه نماز باشیم.
شایان ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عیسی زاده امام جماعت اداره کل پست استان قم، حجت الاسلام و المسلمین حسینی معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به همراه دبیران اقامه نماز ادارات استان قم از دیگر حاضرین در دومین نشست فصلی دبیران اقامه نماز استان قم بودند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36123
اخبار مرتبط

نظرات شما