هر روز با یک شهید؛

امام خمینی، ادامه‌دهنده راه اوصیاالله است

امام خمینی بار پر میمنت رهبرى را به عهده گرفته و ادامه‌دهنده راه اوصیا الله که به حق مى‌توان او را در زمره یاران امام‌زمان قرارداد که براى آن حضرت نایب برحقى است، او بت‌شکن زمان است، پیرى در جماران است، پدر مهربانى براى مردم مستضعف جهان و قیمى براى محرومان است و خصمى براى مستکبران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شهید سید احمد نیازخانی فرزند سید جواد در سال ۱۳۴۰ در شهر مقدس قم چشم به جهان گشود. او در تاریخ ۲۴ دی‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات غرورآفرین کربلای ۵ در محور شلمچه در یورش لشکریان اسلام بر ارتش بعث رژیم عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن به‌صورت و بدن ندای حق را لبیک گفت و به وصال حق شتافت.

در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
ان الذین امنوا هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون
حمد و سپاس بیکران خداى را که ما را توفیق داد تا از این نعمات بیکرانش استفاده نماییم و امید آن داریم که یاری‌مان کند تا بتوانیم شکرگزار این نعمات باشیم. هر نفسى که فرومی‌رود مدد حیات چون برآید مفرح ذات. پس در هر نفسى نعمتى و بر هر نعمتى شکرى واجب؛ از دست و زبان که برآید که از عهده شکرش به درآید.
بنده همان به که ز تقصیر خویش عذر به درگاه خداى آورد/ ور نه سزاوار خداوندی‌اش کس نتواند که بجاى آورد
حمد و سپاس او را که ما را از آب گندیده‌اى خلق کرد و غذایمان را در وجود مادرى نهاد تا از آن تغذیه شویم و رشد نماییم و ۱۲۴۰۰۰ پیامبر فرستاد تا ما را در راه بندگى راهنما باشند.
سپاس او را که هستی‌مان از اوست و به اراده اوست. مشیت او بر هر چه قرار گیرد همان است و غیر از آن نیست. سلام و درود بیکرانش بر فرستادگانش که وظیفه خطیر رهبرى‌شان را به انجام رسانیده و سلام و درود بر اوصیایش که بعد از حضرت محمد بن‌ عبدالله (ص) وظیفه امامت و رهبرى را به عهده گرفتند و تداوم‌بخش رهبرى شدند.
هر کدام معلمى بزرگ براى امتى بودند و سلام و درود بر یکایک آنان و سلام و درود بر حسین‌ بن‌ على (ع) این معلم متعالى شهادت و سلام بر یگانه منجى عالم بشریت حضرت مهدى (عج) که در پس پرده غیبت به اذن پروردگارش به سر مى‌برد و به اراده و اذن حق‌تعالی از پس پرده غیبت بیرون مى‌آید و جهان را از عدالت مملو و از ستمکارى پاک مى‌سازد و سلام و درود بر یاوران این راهبران راستین که در همه‌جا این رسولان را یارى نموده و جان شیرین خود را در راه اهداف متعالى آنان باختند.
سلام و درود بر یکى از این یاران که در این عصر، بار پر میمنت رهبرى را به عهده گرفته و ادامه‌دهنده راه اوصیا الله که به حق مى‌توان او را در زمره یاران امام‌زمان قرارداد که براى آن حضرت نایب برحقى است، او بت‌شکن زمان است، پیرى در جماران است، پدر مهربانى براى مردم مستضعف جهان است و قیمى براى محرومان است و خصمى براى مستکبران است.
او خمینى کبیر است و درود بى‌پایان بر ارواح پاک شهدا آن پاک‌باختگان طریق الهى که با ایثار خون خود درخت پر برکت اسلام را آبیارى نمودند و سلام و درود بر خانواده‌هاى اینان که زنده‌کننده و به میمنت بخشنده صبر حضرت ایوب هستند. سلام و درود بر رزمندگان سلحشور که پر صلابت بر ملحدین و دشمنان اسلام عزیز، تاختند و آن‌ها را تارومار نمودند و با کمک حق‌تعالى ریشه آنان را به‌زودی از صحنه روزگار برمى‌کنند؛ به‌راستی که صبح پیروزى نزدیک است. «الیس الصبح بقریب»
سلام بر خانواده‌ام که اکنون از آن‌ها دور هستم. اما این دورى لازم است، اسلام را باید یارى کرد. امروز اسلام نیاز به ما دارد و ما باید به نداى رهبرى‌مان لبیک بگوییم و شما مادر عزیزم بعد از من نوبت شماست که زینب گونه راهمان را ادامه دهید و بر خفاشان کور شب بتازید و امام عزیزمان را یارى نمایید که راه او راه اوصیا الله است.
به خط او بروید همانند سلمان که قدم به‌جای پاى پیامبر (ص) مى‌گذاشت. از خواهرانم می‌خواهم بر مزارم گریه نکنند و به‌جای آن مادرم را یارى دهند و از کلیه آشنایان و دوستان حلالیت مى‌طلبم. دیگر عرضى ندارم و شما را به خداى بزرگ مى‌سپارم و دعا به جان امام یادتان نرود. به امید فتح قدس از راه کربلا.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/ موجیم که آسودگى ما عدم ماست


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/41990
اخبار مرتبط

نظرات شما