مدیرکل کتابخانه‌های قم خبر داد:

اعلام ساعت فعالیت کتابخانه‌های عمومی قم در ایام نوروز

مدیرکل کتابخانه‌های قم از فعالیت نوروزی کتابخانه‌های عمومی استان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰تا ۱۴ و پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های قم با اشاره به فعالیت این مراکز در ایام نوروز گفت: ۲۵ کتابخانه در این استان از امروز تا یازدهم فروردین‌ماه برای ارائه خدمات به علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی و زائران و مسافران نوروزی دایر است.
وی  افزود: این کتابخانه‌ها از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴ و پنج‌شنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ فعال است.
توکلیان  اظهار داشت: کتابخانه مرکزی قم نیز از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ الی ۱۳ فروردین‌ماه سال جاری، همه‌روزه از ساعت هشت الی ۱۵ و در روز‌های غیرتعطیل نیز از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ دقیقه به ارائه خدمت به علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی می‌پردازد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به میزبانی اداره کتابخانه‌های عمومی قم محفل قرآن در قرآن به‌عنوان" بهار در بهار" و پویش "کتاب قدیمی تو، دوست جدید من" در این استان به اجرا درآمده است.
توکلیان افزود: در قالب این طرح، عموم مردم می‌توانند کتاب‌های خوانده شده خود را باتوجه‌به آیین "خانه‌تکانی" آخر سال برای دیگران به اشتراک بگذرانند و آنان را در لذت خواندن کتاب سهیم کنند.
وی افزود: از هیأت، مساجد و حسینیه‌ها دعوت می‌شود تا ضمن اطلاع‌رسانی این پویش به عموم مردم در شب‌های ماه مبارک رمضان، کتاب‌های اهدا شده از سوی آنان را از طریق تماس با شماره‌تلفن ۰۲۵۳۷۷۵۸۷۵۸ به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا نمایند.
توکلیان به یکی دیگر از اقدامات کتابخانه‌های عمومی قم اشاره کرد و افزود: با اهدای یک هزار و ۸۰۰ جلد کتاب از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی به جمعیت هلال‌احمر استان، طرح " هر پایگاه امدادی، یک کتابخانه عمومی" اجرایی می‌شود.
وی بیان کرد: این تعداد کتاب در ۱۳ عنوان بوده و به‌زودی در ۱۳ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قم جهت ارائه به زائران شهر مقدس قم قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48118
اخبار مرتبط

نظرات شما