مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم خبر داد:

واکسینه شدن نیمی از زائران قمی حج تمتع

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم گفت: در ایام حج تمتع امسال ۲ هزار و ۴۰۰ زائر از قم به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که تاکنون نیمی از آنها واکسن مننژیت دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در ایام حج تمتع امسال ۲ هزار و ۴۰۰ زائر از قم به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ زائر قمی واکسن مننژیت دریافت کرده‌اند.
محمدرضا بهرامی با اشاره به گذشت بیش از یک هفته از عملیات واکسیناسیون حجاج در قم گفت: به‌منظور جلوگیری از بیماری زوار در موسم حج، لازم است زائران هرچه سریع‌تر به پایگاه واکسیناسیون واقع در بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی مراجعه کنند.
وی افزود: احتمالاً در فرودگاه‌های مقصد نیز نسبت به دریافت و ارائه مدارک واکسیناسیون حجاج سخت‌گیری‌هایی صورت بگیرد و لذا انجام واکسیناسیون و همراه‌داشتن مدارک هنگام عزیمت زائران ضروری است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم گفت: حدود ۲۰۰ نفر از روحانیون کاروان‌های حج تمتع که از دیگر شهر‌ها به این سفر روحانی اعزام می‌شوند نیز امسال در قم واکسن دریافت می‌کنند و در کل ۲۶۰۰ نفر از حجاج توسط جمعیت هلال‌احمر قم واکسینه خواهند شد.
گفتنی است زوار بیت‌الله الحرام می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ به مرکز واکسیناسیون حج واقع در میدان شهید مطهری، خیابان رهبر، بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی مراجعه کنند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48459
اخبار مرتبط

نظرات شما