مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان قم از تشکیل ۵۰ پرونده تخلف، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و... واحد‌های صنفی فروش لوازم موردنیاز دانش‌آموزان در طرح بازرسی بازگشایی مدارس خبر داد.
مدیر منطقه ۲ شهرداری قم با اشاره به اینکه ۲ هزار پرونده قلع در منطقه ۲ شامل قانون تبدیل به جریمه شدند، گفت: این قانون تا پایان سال زمان دارد از مودیان واحد شرایط دعوت می‌شود برای تشکیل پرونده مراجعه کنند.
رئیس پلیس‌راه استان قم گفت: یکی از محورهایی که چندین سال به‌صورت پیاپی شاهد تصادف هستیم محور دستجرد است و یکی از مطالبات پلیس‌راه این بود که عرض جاده بیشتر شود.
استاندار قم گفت: در مجموع طرح نهضت ملی مسکن قم باید ۸ تا ۱۰ هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یابد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم تأمین پارکینگ را یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر دانست و گفت: این نیاز شهر به ساخت پارکینگ نباید منجر به ایجاد مشکلات جدید شود.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم از برگزاری اردوی عملی درس آمادگی دفاعی برای ۷ هزار نفر از دانش‌آموزان مقاطع متوسطه استان خبر داد.
در راستای نهضت آسفالت از ابتدای سال جاری بسیاری از معابر محله نیروگاه در منطقه ۶ و ۲ شهری در حال آسفالت است اما هنوز بسیاری از معابر منطقه نیروگاه آسفالت مناسبی ندارد.
مسجد مقدس جمکران در شامگاه تولد منجی عالم بشریت حال و هوای خاصی دارد.
معاون امور آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از رفع مشکل سیلاب روستای دیزاب قم که اهالی تصمیم به جابجایی روستا داشتند خبر داد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: مناطق ۲ و ۶  شهردی قم با وجود  تراکم جمعیتی بالا متأسفانه سال‌ها پیش در طرح تفصیلی که مطرح شد بحث کاربری فضای سبز را در نظر نگرفته‌اند و یا تغییر کاربری صورت گرفته است، از این رو این دو مناطق کمبود فضای سبز دارند سعی کردیم مناطق هم‌جوار ۲ و ۶ را از نظر فضای سبز توسعه دهیم.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه تا پایان سال در زیباسازی شهری تحول جدیدی احساس خواهد شد، گفت: سرانه فضای سبز قم طی ۶ سال گذشته تاکنون از ۱۳.۵ به ۲۰ متر مربع افزایش پیدا کرده‌است.
همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و در آستانه نیمه شعبان، اجتماع بزرگ «میثاق جوانان عاشورایی، مدافعان قرآن» با حضور هیئت های جوانان عاشورایی سراسر کشور شامگاه جمعه 12 اسفند در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
مدیر مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: تاکنون هزار و ۲۲۱ جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شده که تعداد قابل‌توجهی از این جهیزیه‌ها در سال جاری اهدا شده است.
عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قم گفت: در سال آینده ۴۰ تا ۵۰ درصد به طور میانگین افزایش بهای عوارض شهرداری قم را خواهیم داشت که جوابگوی هزینه های اداره شهر باشد و این رقم قطعی شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از اعطای دو طبقه تراکم تشویقی برای بهسازی منازل مسکونی در بافت های فرسوده قم خبر داد و گفت: مجوز ساخت در بافت فرسوده قم پیش از این تا سه طبقه بود که تا چهار طبقه افزایش یافت.
دبیر ستاد راهیان نور استان قم گفت: طبق پیش بینی های انجام شده 2100 نفر از دانشجویان استان قم تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
روزی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد هدف آن پاسداری از انقلاب اسلامی بود و تا به امروز در هر کجا که مردم در این نظام و انقلاب نیاز به کمک داشتند پاسدارها در صف اول خدمت رسانی بود‌ند‌.
مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس از دو ماه قبل در مدرسه دخترانه نور شروع شد و کمتر کسی فکر می‌کرد این مسمومیت‌ها تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه برای خانواده‌ها و مسئولین شود.
بارش برف و باران طی چند روز گذشته طبیعت روستای خاوه قم را تماشایی کرده است.
ششمین نمایشگاه کتاب دین با حضور رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، استاندار قم و جمعی از مسئولان در محل نمایشگاه دائمی استان قم آغاز به کار کرد.