رهبر معظم انقلاب با اشاره به رابطه میان عقلانیّت و عدالت گفتند: عقلانیت، اگر عقلانیت در عدالت نباشد گاهی اوقات عدالت به ضد خودش تبدیل می‌شود.
رهبر معظم انقلاب گفتند: مصداق مهم عدالت، رفع نابرابری است اما گستره وسیع عدالت از ذهن و قلب و عقیده و قضاوت‌های شخصی شروع می‌شود و به مبارزه با استکبار برای عدالت بین‌المللی کشیده میشود که متأسفانه برخی‌ها با شعار عدالت‌طلبی، مبارزه با ظالمان جهانی را مصداق عدالت‌‌‌خواهی نمی‌دانند.
امام‌جمعه قم گفت:سه اتفاق در هفته گذشته رخ داد که قابل‌توجه است، شهادت شهید سلیمانی که یک نقطه برجسته بود، شهادت جوان غیرتمند ارزش‌های دینی و خانوادگی در سبزوار و شهادت شهرکی که نشان از مظلومیت جریان مجاهد بود که کنار هم یک تابلوی زیبا را تشکیل داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی به دمشق گفت: اهمیت این سفر علاوه ‌بر ابعاد سیاسی، امنیتی و اقتصادی، بیانگر تجلی پیروزی اراده‌ سیاسی مقاومت و موفقیت دیپلماسی دولت در تکمیل روند همگرایی منطقه است.
رهبر معظم انقلاب خطاب به سرای قوای سه‌گانه گفتند: یک راهبرد بسیار مهم و اساسی، همکاری همه‌ی مسئولان کشور در نیروهای سه‌گانه است.
رهبر معظم انقلاب با اشاره به دو جنگی که آمریکا حدود دو دهه قبل در شرق و غرب ایران به راه انداخت گفتند: آمریکایی‌ها منافعی در عراق و افغانستان داشتند اما هدف نهایی آنها ایران اسلامی بود که به دلیل بنیه بسیار قوی انقلاب اسلامی، در این ماجراها و هدف نهایی خود شکست خوردند.
رهبر معظم انقلاب با اشاره به پیشرفت های نیروهای مسلح گفتند: خوشبختانه نیروهای مسلّح ما رو به پیشرفت و حرکت به سمت جلو است.
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه مردم قم و ‌با شعار "مرگ بر اسرائیل"‌و "مرگ بر آمریکا"‌ برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین ‌به گوش جهانیان برگزار شد.
مقام معظم رهبری به همه دلسوزان مسئله فلسطین توصیه‌های را مطرح فرمودند.
آیین تکریم و معارفه جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم طی مراسمی با حضور جانشین نماینده ولی در سپاه پاسداران و فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.
دبیر ستاد راهیان نور استان قم گفت: اعزام راهیان نور خودروهای شخصی در استان قم از ۲۳ اسفند ماه امسال شروع خواهد شد.
در جنگ ترکیبی و فتنه صهیونیستی، آمریکایی با پادویی جریان‌های تکفیری، سعودی، نفاق، سلطنت طلب‌ها و تجزیه طلب‌ها علیه ایران، عملیات‌های مشترک میدانی و رسانه‌ای متعددی از چند ماه قبل طراحی و اجرا می‌شود.
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید با اشاره به حوادث اخیر اتفاق افتاده در مدارس گفت:‌ مسئولان با مدیریت این کار را هر چه زودتر سامان ببخشند و مردم را از نگرانی در بیاورند.
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که سفر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به چین عزتمندانه و پربار بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران باید از ظرفیت‌های عظیم سرمایه‌گذاری چین نهایت بهره را ببرد.
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم تبریز نگذاشتند خون مردم قم بی ثمر بماند گفت: از بصیرت، به موقع عمل کردن، مجاهدت،خدا خواهی و خدا جویی مردم تبریز تشکر می‌کنم.
وزیر کشور گفت: امروز تمام تصمیمات در کشور توسط مردم و حکومت گرفته می شود و این اوج استقلال سیاسی است ، استقلالی که آمریکا نیز آن را ندارد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه این حضور گسترده نشانه وحدت و یکپارچگی مردم است و پیام قاطع و روشنی برای دشمنان دارد، گفت: بی شک این حضور پرشور، سیلی محکمی بر صورت کسانی است که علیه نظام فتنه و فتنه گری کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی، مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام را میراث شیعه دانستند و فرمودند: مدّاحی امروز یک هنر ترکیبی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از بانوان فرهیخته تاکید کردند: در مسئله زن موضع ما در قبال مدعیان ریاکار غربی مطالبه است؛ دفاع نیست.
بر اساس تحلیلی که روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در حال انجام آن است، پلیس آمریکا سالانه حدود ۱۰۰۰ نفر را به ضرب گلوله می کُشد.