تجلی نیا گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.
سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که حدود ۳۰ آیه قرآن کریم به حضرت حمزه سیدالشهدا تطبیق داده شده است، گفت: حضرت حمزه محبوب و موردتوجه پیامبر (ص) بود و در روایتی فرمودند حمزه، شیرخدا، شیر رسول خدا و سیّد شهیدان است و در جای دیگر فرمودند حمزه اجازه نمی‌دهد در روز قیامت محبانش وارد جهنم شوند.
همایش یک‌روزه دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در سه محور در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کارکرد.
امروز آیاتی از سوره آل عمران که در صفحه ۶۷ قرآن آمده را با هم می‌خوانیم.
رئیس حوزه هنری قم گفت: از ۱۳ اثر حاضر در پانزدهمین همایش سراسری بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی مساجد این استان است.
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: نظام فکری و اندیشه شهید مطهری می‌بایست سرلوحه معلمان باشد.
نماینده سازمان سنجش در قم گفت: اردیبهشت جاری ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از این استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.
هم‌زمان با روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از ثبت جهانی کاروان‌سرای دیر گچین در قم مادر کاروان‌سراهای ایران رونمایی شد.
مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم فردو در حرم مطهر حضرت فاطمه‌ معصومه (س) برگزار می‌شود.
وصیت می‌کنم که راه شهیدان این انقلاب را ادامه دهید و نگذارید پرچم پرشکوه جمهوری اسلامی ایران به زمین بیفتد.
امروز آیاتی از سوره آل عمران که در صفحه ۶۶ قرآن آمده را با هم می‌خوانیم.
هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان ویژه‌برنامه تجلیل از دختران جوان استان قم برگزار می‌شود.
معاون استاندار قم گفت: جایگاه وجودی حضرت معصومه (س) جهانی است و امسال تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی این استان باید بر این باشد که جشن‌های دهه کرامت به‌صورت بین‌المللی دنبال شود.
شهید محمدحسین مؤمنی در وصیت‌نامه‌اش نوشته است: عزیزان من باور کنید که شهادت از عسل شیرین‌تر است، اگر در بطن کلمه شهادت بروید متوجه خواهید شد که چقدر کشته‌شدن در راه خدا شیرین است.
در بازدید منتخبان مردم قم در مجلس شورای از کتابخانه مرکزی شهر قم بر ضرورت حل مشکل کمبود سرانه کتابخانه‌های عمومی قم تأکید شد.
در وصیت‌نامه شهید «حمیدرضا اطلاعی کاشانی» می‌خوانید: این جوانمردان باید برای اسلام جان فدا کنند و این کشور آزادگی و این کشور پر نور ایمان و این کشور مشعل شمع فروزان است و باید مقدمش را گرامی داریم.
امروز آیاتی از سوره آل عمران که در صفحه ۶۸ قرآن آمده را با هم می‌خوانیم.
معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی قم گفت: دوره آموزشی زیورآلات دستی زیر نظر زهرا رشیدیان؛ طراح، مدرس و پژوهشگر حوزه طراحی طلا و جواهر برگزار شد.
پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم به مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافتند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: این اداره کل با دریافت مجوز‌های لازم، ۱۰ سرباز امریه جذب می‌کند.