بانوی کوراش کار قمی موفق شد با کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی کشور به اردوی تیمی ملی راه یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر یک هزار بانوی فعال در ورزش در همایش پیاده‌روی حرم بانوی کرامت تا مسجد مقدس جمکران پیاده‌روی خواهند کرد.
سید امید مقدس‌زاده داور بین‌المللی قم توانست به برترین مدرک داوری آسیا در رشته بدمینتون دست یابد.
کوثر احمدی، معصومه تلخابی و مارینا ابراهیمی جواز حضور در مسابقات آسیایی پایوهوت را کسب کردند.
محمود نعمتی کاراته کای قمی وزن بعلاوه ۸۴ کیلوگرم قهرمان مسابقات انتخابی تیم‌های ملی شد.
رئیس هیات ورزشی جانبازان و توان‌یابان قم از دعوت شدن ۲ ورزشکار والیبال نشسته این استان به اردوی تیم ملی خبر داد.
رئیس هیات بسکتبال استان قم از میزبانی مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور خبر داد.
سرپرست هیئت کشتی قم از دعوت‌شدن هشت فرنگی‌کار این استان به مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
مسابقات بوکس تایلند، آخرین شانس ملی‌پوشان ایران برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.
شمشیربازی ایران هنوز هم به دنبال گرفتن سهمیه المپیک پاریس در اسلحه‌های دیگر است و سال‌های زیادی از آخرین حضور اپه و فلوره ایران در بازی‌های المپیک می‌گذرد.
مسابقات والیبال ساحلی بزرگسالان استان با قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های غیر قمی به پایان رسید.
کارشناس ورزش با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد در استان گفت: مسابقاتی که در قالب جام رمضان، مسابقات مناسبتی، لیگ‌های استانی و انتخابی استان برگزار می‌شوند زمینه مناسبی برای رشد داوران، مربیان، سرپرستان و بازیکنان در رده‌های سنی مختلف خواهد بود.
با برگزاری بازی‌های نیمه‌نهایی، چهره فینالیست‌های رقابت‌های فوتسال جام رمضان استان مشخص شد.
معاونت توسعه امور ورزش با اشاره به رشد ورزش استان با برگزاری مسابقات ورزشی تأکید داشت: برگزاری مسابقات مناسبتی نظیر مسابقات جام رمضان کمک به تقویت تیم‌های ورزشی و بازیکنان در رده‌های سنی مختلف می‌کند و به‌نوعی می‌توان این مسابقات را مسابقات انتخابی استان نیز نامید.
پرسپولیس با پیروزی برابر گل‌گهر ۴۶ امتیازی شد و به یک امتیازی استقلال در صدر رسید تا این تیم سایه قهرمان ۵ دوره قبل بیش‌ازپیش پشت سر خود حس کند.
سید محمد موسوی بهترین مدافع رقابت‌های لیگ برتر والیبال در پایان مسابقات مصاحبه‌ای انجام داد و به نظر می‌رسد او قید حضور در تیم ملی را زده است.
عضو کمیته فنی هیئت تکواندو استان قم با اشاره به احیای لیگ استان قم بعد از سالیان متمادی، گفت: لیگ تکواندو استان قم در راستای آماده نگه‌داشتن، رفع ایرادات و بالابردن سطح فنی هوگوپوشان و درخشش آنها در آینده‌ای نه‌چندان دور در میادین مختلف ملی و فراملی از اهداف احیای لیگ بود.
پدیده تکواندوی نوجوانان و ملی‌پوش تیم ملی تکواندو کشورمان به آلمان مهاجرت کرد.
مهدی ترابی و مرتضی پورعلی‌گنجی جزو ستاره‌هایی هستند که تمدید قرارداد آن‌ها، اولویت اقدامات مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.
کادر فنی تیم ملی ایران ۲ بدمینتون باز قمی را به اردوی تیم زیر ۱۷ ساله‌های کشورمان فراخواند.