printlogo


عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:
کنفرانس منامه بزرگ‌ترین خیانت به مردم فلسطین است
کد خبر: 10079
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان بابیان این‌که کنفرانس منامه بزرگ‌ترین خیانت به مردم فلسطین است، گفت: موضع واحدی که گروه‌های مقاومت در فلسطین گرفته‌اند تمامی اهداف کنفرانس منامه را از بین خواهد برد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شیخ نبیل قاووق امشب در دومین همایش بزرگ شباب المقاومه اظهار داشت: در ابتدا تشکر و قدردانی خودم را از برگزارکنندگان این مراسم اعلام می‌دارم که بار دیگر همایشی را برای جوانان جبهه مقاومت برگزار کردند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه و فلسطین تصریح کرد: امروز با توطئه‌های دشمنان اسلام قدس درخطر است و باید راهی برای نجات آن پیدا کرد.

قاووق افزود: در اینجا فرصت را مغتنم شمرده و به شیخ عیسی قاسم درود می‌فرستم که در خط مقاومت بحرین قرار دارد و با همه رنج‌هایی که ملت بحرین دارد، آزادی فلسطین در رأس خواسته‌های آن‌ها قرار دارد.

وی به شهر قم اشاره کرد و گفت: این شهر همواره از فلسطین حمایت کرده است و برگزاری این همایش نیز در همین راستا است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان همایش شباب المقاومه را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: این همایش در قم برای ملت‌های مسلمان برگزار می‌شود اما در بحرین حکومت‌های ظالم همایش برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: در قم این همایش برای مسلمانان برگزار می‌شود اما در بحرین برای عقب‌نشینی مردم فلسطین پول پرداخت می‌شود.
وی بابیان این‌که کنفرانس منامه بزرگ‌ترین خیانت به مردم فلسطین است، بیان داشت: موضع واحدی که گروه‌های مقاومت در فلسطین گرفته‌اند تمامی اهداف کنفرانس منامه را از بین خواهد برد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تصریح کرد: قدس مسئله‌ای آسمانی و الهی است و کشورهای مستکبری مانند آمریکا نمی‌تواند برای آن تعیین تکلیف کنند.
وی تأکید کرد: ترامپ امروز ذلیل و خوارشده است و منتظر تماس ایرانی‌ها است اما درنهایت بار دیگر در برابر امام خامنه‌ای شکست خواهد خورد.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/10079