printlogo


تیر تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران به سنگ خورد
کد خبر: 10132
نماینده مردم مشهد گفت: بازی آمریکایی ها در ارتباط با ایران به گونه ای است که کشور ما را مجددا پای میز مذاکره بیاورند و امروز تیر آن ها در تحریم های اقتصادی به سنگ خورد و نتیجه نداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی اظهار داشت: بازی آمریکایی ها در ارتباط با ایران به گونه ای است تا کشور ما را مجددا پای میز مذاکره بیاورند و امروز پس از آن که تیر آن ها در تحریم های اقتصادی به سنگ خورد و نتیجه نداد، بازی جدیدی شروع کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه آن ها اشخاص را تحریم می کنند نشان می دهد ایران در حوزه تحریم های اقتصادی، آمریکا را به بن بست رسانده و مهم است که آمریکا در ارتباط با این موضوع به نتیجه مدنظر خود نرسیده است.

وی در بخش دیگری از تذکر خود گفت: ممکن است فردی در یک نیرو و تشکیلاتی خطایی انجام داده باشد اما نباید آن را به پای همه نوشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: شاید فردی از نیروی انتظامی کار خطایی انجام داده باشد اما نباید نیروی انتظامی را با این همه خدمات متعدد در کشور زیر سوال برد و برخی نباید از تریبون های رسمی خود برای این موضوع سوءاستفاده کنند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/10132