printlogo


شیخ عیسی قاسم:
دغدغه جمهوری اسلامی ایران، دغدغه جهان اسلام است
کد خبر: 10357
رهبر شیعیان بحرین گفت: دغدغه امروز جمهوری اسلامی تنها برای کشور خود نیست و دغدغه جهان اسلام را دارد و قطعا در این راه پیروز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،شیخ عیسی قاسم ظهر امروز در نشست بررسی مسائل بحرین که در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: نور ایمان انسان را به سمت سازندگی دنیا و خلاقیت جهت خدمت به مردم هدایت می‌کند و باید در دانشگاه کنار علم به موضوع ایمان نیز توجه ویژه شود.

وی افزود: علم به انسان قدرت می‌دهد که شرایط را تغییر دهد ولی اگر این علم در کنار ایمان نباشد، به انسان ضرر می‌رسانند؛ علم و ایمان باید در کنار هم باشند تا باعث سازندگی شود و در دانشگاه قم ایمان و علم در کنار یکدیگر است و این بسیار ارزشمند است.

رهبر شیعیان بحرین بیان کرد: آمریکا امروز با تمام جهالت و دشمنی می‌خواهد در هر عقلی، قلبی و تفکری حضور داشته باشد و در مقابل آن یک جمهوری مبارک به نام جمهوری اسلامی ایرانی قرار دارد که نه با زورگویی بلکه با اخلاص و بشر دوستی می‌خواهد بر قلب‌ها، عقل‌ها و افکار نفوذ پیدا کند و این یک جنگ تمام عیار است.

وی ادامه داد: ایران تصویر رحمت خداوند و قرآن است و امروز نقش مهمی در جهان اسلام دارد و اقدامات جمهوری اسلامی برای تمام جهان اثر بخش است؛ ایران برای پیروزی جهان اسلام و مقابله با زورگویی آمریکا در حال فداکاری است و هزینه این فداکاری را می‌دهد.

 ایران هیچ نگرانی برای تامین امنیت مرزهای خود ندارد
شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: با قدرتی که جمهوری اسلامی ایران دارد و با وجود رهبری عالم و مقتد در راس این کشور، هیچ نگرانی بابت مرزها و امنیت ایران وجود نخواهد داشت و دغدغه امروز جمهوری اسلامی تنها برای کشور خود نیست و دغدغه جهان اسلام را دارد.

شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: دانشگاهیان و اساتید دانشگاه مردان موثر در جنگ برابر سلطه امریکا هستند و اقدامات آنان بسیار ارزشمند است و امیدواریم جمهوری اسلامی در این جنگ به پیروی کامل برسد که پیروزی انقلاب اسلامی، در کل جهان اثر بخش است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/10357