printlogo


جدایی ۲ هافبک پرسپولیس تکذیب شد
کد خبر: 10593
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پس از حضور گابریل کالدرون در  تیم فوتبال پرسپولیس تهران، خبری منتشر شد که برخی بازیکنان با تجربه پرسپولیس در لیست مازاد سرمربی آرژانتینی هستند و باید از تیم بروند که این مربی در حاشیه تمرین سرخپوشان در گفتگو با رسانه‌ها این خبر را تکذیب کرد.  

همچنین ساعتی قبل، برخی رسانه‌ها از توافق سعید کریمی، هافبک جوان پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان خبر داده بودند که این خبر نیز توسط خود این بازیکن تکذیب شد و قرار است او در کنار دیگر بازیکنان در تیم سرخپوش پایتخت باشد و در لیگ نوزدهم فعالیت کند. این بازیکن می‌داند که  شاید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی به او نرسد، اما تصمیم دارد در پرسپولیس بماند و با این تیم به قهرمانی‌های متعدد برسد.

همچنین گفته می‌شد، محسن ربیع خواه هم که مصدومیت بدی را پشت سر گذاشت، در لیست مازاد سرمربی آرژانتینی قرار دارد و باید از پرسپولیس برود، اما این خبر صحت ندارد و ربیع خواه که در دوران برانکو در بیشتر بازی‌های پرسپولیس حضور داشت، در جمع سرخپوشان خواهد ماند.

البته گفته می شود او مذاکراتی را با باشگاه صنعت نفت آبادان داشته است.

با توجه به حضور سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محمد نادری و ... بازی به ربیع خواه در پست دفاع نمی‌رسد و همچنین در پست هافبک دفاعی نیز بازیکنانی مانند احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، بشار رسن، سروش رفیعی و ... حضور دارند و به همین دلیل شانس بازی کردن هافبک با تجربه پرسپولیسی‌ها کم است.

از سویی دیگر در پست هافبک که سعید کریمی حضور دارد، بازیکنانی از جمله سیامک نعمتی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و ... حضور دارند و به نظر می‌رسد بازی به فوتبالیست دیگری در پرسپولیس ندارد.  

البته در کنار این بازیکنان، آدام همتی و چهار بازیکن جوان دیگر هم هستند و باید دید آیا آن‌ها در لیگ نوزدهم خواهند ماند یا خیر؟




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/10593