printlogo


با سخنرانی حجت‌الاسلام ذوالنور؛
تجمع بزرگ بانوان انقلابی در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 10762
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم گفت: تجمع بزرگ بانوان انقلابی با عنوان «حجاب، میراث کهن» عصر امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنور در مصلای شهر قم برگزار می‌شود.
 مرضیه ابراهیم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این‌که نشر ارزش‌ها و مفاهیم حجاب یکی از وظایف و رسالت‌های مهم هر مؤمنی است، اظهار داشت: بسیج جامعه زنان نیز در این زمینه در طی یک سال گذشته برنامه‌های مختلفی را درزمینهٔ ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان داشته و انشالله این برنامه‌ها باقدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی هفته عفاف و حجاب را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: پویش‌ها، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی و یادواره‌های شهدای پیرامون حجاب و عفاف در این هفته برگزار می‌شود.

ابراهیم‌آبادی تجمع بزرگ بانوان انقلابی در قم را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته نام برد و ابراز داشت: این تجمع به‌پاس گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان شهدای معترض به قانون نحس کشف حجاب رضاشاه در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این تجمع باشکوه تحت عنوان «حجاب، میراث کهن» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنور و باهدف دفاع از حریم عفاف و حجاب خانواده و محکومیت اقدامات هنجارشکنانه ساعت ۱۸ امروز به‌صورت خانوادگی از مصلای قدس قم آغازشده و تا چهارراه شهدا ادامه خواهد یافت.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم بابیان این‌که حضور در این مراسم خانوادگی است و تنها مختص به زنان نیست، تصریح کرد: علاوه بر این در مصلا نیز برنامه‌های مختلفی به‌خصوص برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهیده طیبه واعظی، از شهدای دوران مبارزات انقلاب نیز بخش دیگری از برنامه‌ها خواهد بود.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/10762